Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#40170Neprofesionální jednání lidí na lince O2

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2020, před 5 lety

Diana Krejčí

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 19.2.20 ráno jsem volala na linku 800020202 ohledně objednávky termínu změny místa mojí O2 televize+internetu - v rámci jednoho domu z 5. patra do přízemí -název a č.objednávky: Změna adresy služby č. OPFBY7J . Chtěla jsem termín přímo 28.2. ráno - tedy den, kdy jsem potřebovala mít internet v novém bytě. To mi bylo přislíbeno a s tím jsem také počítala. Stejného operátora jsem se ptala na televizor Samsung s vestavěnou O2 televizí a hlavně jsem chtěla vědět, zda při koupi tohoto televizoru si musím zakoupit i rodinný balíček na O2 televizi - mám už od Vás set top box, tak bychom ho využili pro druhou televizi. Tento operátor mi sdělil, že samsung televize se do rodinného balíčku nezapočítává a nemusíme si ho tedy kupovat. Na základě tohoto sdělení jsem si druhý den televizi objednala a až následně mi návštěvě pobočky O2 mi bylo sděleno, že to není pravda, že balíček si koupit musím. Takže dalších 100 Kč navíc. A to není vše, když 28.2. v 8 hod. nikdo nedorazil, volala jsem v 8.30 na O2 a tam mi operátorka sdělila, že technik dorazí mezi 8-10 a hodinu předtím zavolá. Když nedorazil ani do půl 11, volala jsem znovu a další operátor se mi za oba předchozí omluvil s tím, že objednávka byla špatně udělána a operátorka mi potvrdila hloupost. Až poté mi byla objednávka udělána znovu a dobře. Ale bylo mi sděleno, že technik se mi ozve do 5 prac.dnů. Jsem účetní, takže 5 dní opravdu nemůžu bez internetu být, takže jsem navštívila pobočku a tam si koupila modem za 4500 a mám O2 AIR v 30-denní nabídce, kdy ho můžu vrátit bez udání důvodu. Takže výsledek je, že jsem zatím o 4500 Kč lehčí (doufám, že mi opravdu peníze po vrácení modemu vrátí zpět) a o 100 Kč lehčí za rodinný balíček. Je to neskutečné, co za lidi na lince O2 dělá. Předpokládám, že všechny hovory jsou nahrávány, takže pokud O2 bude toto chtít prošetřit, možnosti si najde.


Požadované řešení

V každém případě vrácení peněz při vrácení modemu, neúčtování žádných poplatků z používání tohoto modemu. Ideálně zrušení poplatku 100 Kč za rodinný balíček, protože televizi jsme si kupovali i z toho důvodu, že tento balíček nebudeme potřebovat. Ale vzhledem k tomu, že jak jsem již psala máme samsung s O2 televizí a set top box, tak chceme využívat O2 televizi na 2 televizích.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 11:01, před 5 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Pokud spotřebitel s postupem společnosti nesouhlasí, měl by uplatnit reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2020 15:04, před 5 lety

Dobrý den,

velice se omlouváme za informace, které Vám byly na lince 19. 2. 2020 sděleny, včetně chybného zadání objednávky. Zpětnou vazbu jsme již předali nadřízenému daného operátora, aby situaci s operátorem řešil.
V rámci řešení jsme Vám tedy nastavili balíček Rodinné sledování se 100 % slevou, která bude platiti od dnešního dne.
Co se týká zrušení Internetu Optimal HD přes mobilní síť LTE v rámci záruky spokojenosti do 30 dní je samozřejmě možné s tím, že dochází k navrácení poplatku za hardware i dodatečné odpuštění poplatků za danou službu. Jestliže by se přesto vyskytly nějaké potíže, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu info@o2guru.cz ideálně i s odkazem na danou stížnost zde na dTestu.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.3.2020 15:48, před 5 lety


Diana Krejčí

Dobrý den, díky za reakci a slevu na rodinný balíček, to mi potěšilo. Bohužel moje trápení stále trvá, neboť u nás včera byl technik, který měl internet zapojit a neudělal nic. Tedy kromě nadávání na elektrikáře, který dělal komplet elektřinu v bytě a žádosti o kafe. Elektrikář měl prý vytáhnout datový kabel ven, aby tento technik mohl kabel jen zapojit do krabice O2. Vzhledem k tomu, že kabel venku vytažený není a technik prý nemá dostatečně velký vrták, tak nemůže zapojení udělat. Slíbil mi, že hned udělá objednávku, aby přišel technik s "větším vrtákem". Dnes jsem si volala na O2, zda objednávku udělal a světe div se, neudělal. Takže jsem s dalším operátorem objednávku udělala a prý se mi od O2 ozvou do 14 dnů a to už je silné kafe i na mě.Tak nevím,jestli něco nedělám špatně. Je to skoro 14 dní, co jsem si poprvé objednala technika k zapojení internetu a zatím to nedopadlo. Upřímně jsem nalomená, že zruším všechny O2 služby, protože už začínám být silně naštvaná. V poslední době nedělám nic jiného, než volám linku O2 a řeším problémy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2020 08:20, před 5 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2020 13:20, před 5 lety

Dobrý den,

ještě jednou se omlouvám, avšak nové zadání objednávky/požadavku nebylo potřeba. Sjednání příchodu technické čety pro technicky náročnější instalaci probíhá v rámci původně zadané objednávky číslo OPZBZR7 a není tak potřeba zadávat žádný požadavek. Nové sjednání termínu má však na starosti přímo majitel infrastruktury, tedy společnost Cetin.
Každopádně jsem zadal podnět číslo OQBKZLH kolegům, zda by nebylo možné zajistit u Cetinu co nejdřívější realizaci.

S pozdravem

Martin Stalmach
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.4.2020 21:11, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.4.2020 07:47, před 5 lety


Diana Krejčí

Hodnocení: