Počet nahlášených stížností: | 109 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Řidič (3576) linky 630075/9 že směru Jičín-Hradec Králové, nezastavil na zastávce ve Vojicích dne 2.3.2020, kde měl být v 6:39. V 6:43 projel a minul zastávku i když jsem stála venku a koukala na něho. Musela jsem si zařídít odvoz do Hořic, abych stihla tento autobus a dostala se do školy v Hradci v čas. Řidič se chová arogantně a cesta s ním je nebezpečná, ohrožuje všechny cestující svou rychlou jízdou. Doufám, že se tato situace bude řešit a již se nebude opakovat. Předem děkuji za kladné vyřízení.
Prosím o zajištění nápravy a promluvy s řidičem, aby začal plnit své povinnosti.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.