Společnost


BusLine a.s.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40171Nezastavení na zastávce

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 6 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.03.2020, před 5 lety

Adéla Kočí

Znění stížnosti

Řidič (3576) linky 630075/9 že směru Jičín-Hradec Králové, nezastavil na zastávce ve Vojicích dne 2.3.2020, kde měl být v 6:39. V 6:43 projel a minul zastávku i když jsem stála venku a koukala na něho. Musela jsem si zařídít odvoz do Hořic, abych stihla tento autobus a dostala se do školy v Hradci v čas. Řidič se chová arogantně a cesta s ním je nebezpečná, ohrožuje všechny cestující svou rychlou jízdou. Doufám, že se tato situace bude řešit a již se nebude opakovat. Předem děkuji za kladné vyřízení.


Požadované řešení

Prosím o zajištění nápravy a promluvy s řidičem, aby začal plnit své povinnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.3.2020 11:13, před 5 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je nutné vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře na stránkách http://www.busline.cz/cz/napiste-nam.html.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník však jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 17:37, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.