Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1367
Z toho za letošní rok:9
Stále v řešení:36
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#40178Neschopný personální

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2020, před 5 lety

Jakub Ruml

Znění stížnosti

Dobrý den 2.3.2020 jsem si na vaši prodejňe v holešovické tržnici zakoupil nový telefon iPhone 8 po vstricném obsloužení vašim pracovníkem ( prodavačem) mi bylo nabídnuto dalších služeb a to nalepení ochranného skla na již zmiňený mobil po zaplacení jsem vyzvednul mobil na vydejním místě a přenesl na pult vašich zaškolenych techniku kde jsem ukázal paragon s zaplacenou službou nalepeni ochranného skla vaším odborníkem(odbornicí) po cirka asi 10 minutách mi bylo uděleno že zmíněná folie je špatňe nalepená a že jestli se mi to nelíbí tak musím reklamovat samozřejmě že jsem již tak učinil poňevač jsem za to zaplatil nemalou částku po vyřízení reklamacniho postupu jsem jse odebral spátky na místo technika a rozhodnul jse po předchozí skušenosti pro nalepeni ochrané folie po cirka dalších deseti minutách mi bylo jasné že vaši technici fólii nedokaží nalepit bez závad neměl jsem již čas na další časově náročné reklamačni vyřízení a odebral se ta svými pracovními povinnostmi a smířil jse stím co jsem dostal po zaplacení služby zpět po doraženi docela časově náročnou cestou z vaší holešovicke prodejny na své pracoviště jsem zabalený mobil rozbalil a zjistil že mi půlka příslušenství k mobilu chybí konkrétně adaptér príbalový návod i spona na vložení simkarty po zjišťení že mobil nemohu bez toho používat vydal jse zpět na vaši prodejnu s nelibostí mého zaměstnavatele po vyřízení konečného problému jsem zjistil že kvůli neschopnostivasich zaměstnanců jsem promrhal skoro cely svůj pracovní den a už nikdy nechci vašich služeb využívat a už vůbec doporučovat svým přátelům a známým místo radosti z nového mobila tak problém na pracovišti a stažený den a ještě musím koukat na vaši špatně odvedenou práci s pozdravem váš strávený zalkaznik


Požadované řešení

Vracení peněz za požadovanou slubu i produkt


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.3.2020 11:58, před 5 lety

V popsaném případě by se mohlo jednat o nesplnění jakosti při převzetí, což je v rozporu s § 2161 odst. 1 písm. a), b), e) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. K výše uvedenému rozporu se zákonem pouze doplňujeme, že věc bez dodaného návodu patrně nebude vyhovovat požadavkům právních předpisů (k tomu viz zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele), dále se věc bez dodaného příslušenství patrně nebude ani hodit k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, a konečně věc patrně ani nebude mít vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.

Pokud věc nemá při převzetí danou jakost, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2020 21:12, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.