Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40180Nedostatečně označené místo odjezdů autobusu náhradní autobusové dopravy v Přerově při vylucee

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2020, před 5 lety

Jiřina Vodová

Znění stížnosti

Dne 2.3.2020 jsem cestovala vlakem z Olomouce do Valašského Meziříčí. Protože měl rychlík Valašský expres č. 221 hlášené zpoždění cca 40 minut, doporučila mi pracovnice Českých drah u přepážky jet osobním vlakem 3223, který je sice v úseku Přerov - Lipník nad Bečvou nahrazen náhradní autobusovou dopravou, ale ve Valašském Meziříčí bude dříve. Průvodčí mne ve vlaku upozornil, na výluku a na můj dotaz, zda autobusy stojí před nádražní budovou, odpověděl ano. Po příjezdu vlaku jsme spolu s dalšími asi 10 cestujícími zůstali stát a čekali před nádražní budovou, protože poslední upozornění na náhradní autobusovou dopravu jsme viděli vylepenou zevnitř na skle dveří nádražní budovy, kterými jsme vycházeli ven. I když jsme se rozhlíželi dokola, nezahlédli jsme ani žádného koordinátora, ani upozornění ...informační šipky kde autobus zastavuje. Pak jedna koordinátorka vyšla ze dveří budovy, že jde k příjezdu, ale řekla nám, že nám autobus už ujel, což nás udivilo. Po absolutní neochotě zaměstnanců Českých drah nás navést k místu odjezdu autobusu náhradní autobusové dopravy ve směru Lipník nad Bečvou jsem si všimla, po odjezdu parkujícího automobilu, že na protější straně silnice asi 50 metrů vlevo stojí před obchodem Genesis tabule typu A, která běžně stává před obchody jako reklama, a na ní je něco oranžového. Šla jsem se tam podívat a zavolala ostatní. Proto nám neujel další autobus ve směru na Lipník nad Bečvou.
V Lipníku několik z nás počkalo raději na rychlík č. 221.
Jezdím vlakem, zvládla jsem mnoho výluk, ale s tak lajdáckým a absolutně nedostatečným značením jako v Přerově jsem se ještě nesetkala. Jestliže tam nemohl stát někdo kdo by navedl cestující, kteří neznají místní poměry při výluce vlaku, mohla stát před budovou tabule se šipkou a upozorněním například, že zastávka autobusu ve směru Lipník je umístěna před nádražní budovu na opačné straně vozovky 50 metrů vlevo.... . Označení zastávky by mělo být viditelné od nádražní budovy i při běžném silničním provozu
Jsem velmi rozhořčena jednáním koordinátora.

Jiřina Vodová


Produkt

Přerov - značení zastávky náhradní autobusové zastávky ve směru Lipník nad Bečvou při výluce dne 2.3.2020.


Požadované řešení

Například mohla stát před budovou tabule se šipkou a upozorněním, že zastávka autobusu ve směru Lipník je umístěna před nádražní budovu na opačné straně vozovky 50 metrů vlevo.... . Označení zastávky by mělo být viditelné od nádražní budovy i při běžném silničním provozu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.3.2020 15:07, před 5 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.