Počet nahlášených stížností: | 91 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 27.11.2019 jsem si objednala zboží v hodnotě 460kč, tento den i proběhla platba. Po několika týdnech jsem několikrát objednávku urgovala. Dne 15.1.2020 mi přišlo meilem vyjádření, že mi pošlou platbu zpět za nedodané zboží, které už nemají na skladě. K dnešnímu dni 3.3.2020 už nikdo nereaguje na vrácení peněz. Meily posílám neustále. Všechnu konverzaci mám uschovanou i jejích s tím, že vědí, že zboží nemají a mít nebudou. Prosím pomožte mi jak tuto částku vymoci. Děkuji Málková
Objednávala jsem dětské ponožky.
Vzhledem k tomu, že zboží nemají, tak je pochopitelné, že musejí vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.