Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dle počtu reklamcí na tuto společnost jsem bohužel i já naletěla na zaplacení členství premium s částkou s puvdne uvedenou částkou 139 za mesic( na pul roku, pritom se vsak jednalo o castku za tyden), pri kontrole uctu jsem zjistila odecteni celkove castky 3336 Kc a zacala celou zalezitost okamzite resit. Moje chyba byla, ze pri platbe kartou jsem si nevsimla opravdu nevyrazneho popisu, ze se jedna o celkovou castku 3336 Kc.
Precetla jsem si VOP spolecnosti, a postupovala dle bodu 11/1, kde je uvedeno, ze od smlouvy lze odstoupit do 14 dnu bez udani duvodu. Zaslala jsem pozadavek na odstoupeni od smlouvy na email spolecnosti. Myslela jsem si, ze timtobude cela zalezitost vyresena. Bylo mi ale odpoveze v rozporu s VOP spolecnosti a clenstvi Premium ponechano na pul roku. V emailu jsem zadala o odstoupeni, ne vypoved. Kde se mohu proti tomuto branit, ikdybych sluzby vyuzila, jak mi bylo odepsano, cehoz si vsak nejsem vedoma, ale budiz. V pripade pozadavku na odstoupeni by mela byt uctovana pouze adekvatni castka dle VOP, coz je maximalne castka za jeden tyden v pripade registrace k 1.3.2020.Neni uvedeno, ze se bude ponizovat dle clenstvi na mesicni, ale bude adekvatni pouzitym sluzbam. Byla jsem na seznamce jeden den,a reagovala na jeden ko takt jednou odpovedi coz je mozne i vpripade neplaceneho clenstvi. Pote jsem zjistila castku odectenou z uctu a zacala resit odstoupeni, a na seznamce jsem pak vzdy hledala jen VOP, ktere mam nyni jiz stazeny. Odpoved spolecnosti na moji zadost o odstoupeni - predmet emailu ticket 2020030110013637:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Odstoupení od smlouvy již žel není možné, jelikož jste již hrazených služeb využil/a.
Jako vstříčný krok z naší strany byla již vypovězena automatická prolongace Vašeho Prémiového členství. Vaše Prémiové členství vyprší ke dni: 01/09/2020 a po uvedeném datu již nebude prodloužené.
Dne 01/06/2020 jste si zaplatil/a 6-měsíční Prémiové členství v celkové ceně 3336 Kč. To odpovídá týdenní částce 139 Kč. V momentě, jak jste si Prémiové členství zakoupil/a, měl/a jste na první platební stránce možnost vidět různé možnosti délky členství s odpovídající měsíční částkou (v aplikaci je zobrazována týdenní částka).
Je to proto, abyste měl/a možnost vidět, že členství s delším termínem je levnější. Po výběru délky členství, jste byl/a přesměrován/a na stránku s platebními informacemi.
Před zadáním platebních detailů, byl pro lepší přehled zobrazen týdenní nebo měsíční ekvivalent a také byla na stránce jasně zobrazena celková částka - xviz_přílohax. Je nám líto, pokud jste si informace o celkové částce nepřečetl/a.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne 01/09/2020
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
Upozorňujeme, že platnost Vašeho Prémiového členství vyprší dne 01/09/2020 a že smazání Vašeho profilu před tímto datem nebude mít za následek refundaci nevyužitého Prémiového členství.
Až se rozhodnete svůj profil smazat, pošlete svůj požadavek na e-mailovou adresu ochrana@singles50.cz
Požadavek můžete poslat kdykoliv – než Vaše Prémiové členství vyprší nebo můžete počkat do okamžiku vypršení platnosti.
S přátelským pozdravem
Singles50 zákaznický servis
____________________
e-mail: zakaznickyservis@singles50.cz
https://www.singles50.cz
be2 S.à.r.l. 13 rue du Commerce, L-1351 Luxembourg
Commercial Register , B 123206
D
Odstoupení od členství Premium
Pozaduji navratit zpet celou castku 3336Kc,pripadne castku ponizit pouze primerenoucastku, ktera odpovida podilu za poskytovane sluzby tudiz nanejvyse o platbu za jeden tyden. Dale zadam o okamzite zruseni celeho uctu a zruseni automaticke prolongace, ktera by jiz dle emailu spolecnosti mela byt zrusena.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně společnosti mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento e-mail, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a takové jednání jde k tíži společnosti.
Z důvodu předběžné opatrnosti spotřebiteli doporučujeme také oslovit jeho banku s případnou žádostí o zablokování karty. Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd. Vždy je však třeba brát ohled na to, zda společnost nemá, byť i jen na část zpětvzaté platby, právní nárok. Poté by se totiž spotřebitel mohl dostat do prodlení.
Kromě podání stížnosti prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz se může spotřebitel přidat také k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webu www.neferoveseznamky.cz.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com
Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.
Děkujeme Vám.
Obdržela jsem odpověď na odstoupení od smlouvy - viz níže. S tímto nesouhlasím, vzhledem k tomu ,že jsem žádnou službu nevyužila -viz zasláno 4.3.2020 z zakaznickyservis@singles50.cz -Ticket#2020030110013637:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Je nám velice líto, že si přejete odstoupit od smlouvy v souvislosti s Vaším VIP/Prémiovým členstvím a bylo by pro nás do budoucna velice nápomocné, kdybychom znali příčinu, proč si již našich služeb nepřejete využívat.
Rádi bychom Vám jakožto vstřícný krok z naší strany nabídli částečnou náhradu uhrazeného členského poplatku a zkrácení Vašeho VIP/Prémiového členství na období 1-měsíc. Tímto získáte cenný čas pro nalezení svého vysněného partnera!
Vaše VIP/Prémiové členství vyprší k datu: 01/04/2020 a z Vaší strany již nebudou požadované žádné další platby.
Částka v celkové výši 2780 Kč bude zaslaná na karetní účet, prostřednictvím kterého byla uhrazená původní platba.
Potvrďte prosím přijetí uvedené nabídky a skutečnost, že svou banku nebudete instruovat ve věci zpětného navrácení poplatku.
Odpověď na tento e-mail byla zaslána dens 5.3.2020 na adresy: michal.hlavacek@be2.com, zakaznickyservis@singles50.cz
Vážený pane Hlaváčku,
již dvakrát jsem žádala jsem o okamžité odstoupení od smlouvy dle všeobecných podmínek ( 11, 1 ) Vaší společnosti do 14dní bez udání důvodu odstoupení.
Na první žádost mi bylo odpovězeno dne 1.3.2020, že nelze odstoupit. Na druhou žádost ze dne 3.3.2020 jsem dostala odpověď, že mi nabízíte částečnou úhradu členského poplatku a zkrácení VIP/Premiového členství na období 1 měsíce.
Opětovně žádám o OKAMZITE odstoupení od smlouvy k 1.3.2020, zaregistrovala jsem se 1.3.2020, první žádost na odstoupení jsem zaslala 1.3.2020.
Členství jsem nevyužila a nehodlám ani využívat v podobě nabízeného měsíčního členství.
Žádám tímto odstoupení od smlouvy z 1.3.2020, smazání veškerých údajů, které byly zadány s souvislosti s registrací, nesouhlasím se zpracováním mých osobních údajů.
Dále žádám o zrušení celé účtu a dalších případně požadovaných platebních transakcí.
Vzhledem k tomu, že k odstoupení od smlouvy došlo ještě v tentýž den, mělo by být bez problémů umožněno. Pokud společnost namítá, že spotřebitelka služby využívala před uplynutím lhůty, měla by také prokázat, že o to spotřebitelka výslovně požádala (udělila výslovný souhlas - viz § 1837 písm. a) občanského zákoníku).
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka se také může přidat k našemu projektu Bojujeme proti neférovým seznamkám. Bližší informace a formulář lze nalézt na webových stránkách www.neferoveseznamky.cz.