Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 8 |
dne 6.1.2020 objednány a zaplaceny přes e-shop Kette.cz 2 skříňky Homfa 30 - 89 - 30 a Homfa 60 - 60 - 30, obdržěl jsem je 10.1.2020 a ihned složil a umístil do koupelny, přes týden jsem cítil nepříjemný zápach z nábytku , psal jsem a volal dodavateli, aby mi doložil co je to za materiál a povrchovou úpravu, nic jsem nedostal.15.1. jsem se telefonicky domluvil s p.Stehlíkem, že mu budou skříňky vráceny a očekávám vrácení peněz. To mi 16.1. e-mailem potvrdil. následně mu byly skříňky odeslány spedicí 21.1. první pokus o dodání 23.1. se nepodařil - adresát nepřevzal a následně 27.1. mu byly skříňky doručeny. Od té doby nereaguje na e-maily. Po měsíci jsem jej kontaktoval telefonicky, to mi sdělil, že se k tomu vyjádří a zavěsil. Volal jsem mu zpět hovory nebral. Když jsem mu zavolal z jiného čísla hovor zvednul a zase zavěsil s tím, že se do telefonu nebude k ničemu vyjadřovat. Nevím jakým jiným způsobem zajistit dodržení práva zákazníka?
Skřínka pod umývadlo Homfa 30 - 89 - 30, Skřínka pod umývadlo Homfa 60 - 60 - 30
požaduji od dodavatele vrácení peněz, které mu byly za zboží poslány 6.1. ve výši 3.940,- Kč, a uvítal bych doložení původu výrobku a jeho složení, mám podezření na použití formaldehydu, nebo jiné podobné látky způsobující zdravotní problémy
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Podnikatel nevyužil možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů lze vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.