Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.1.2020 jsem si u na e-shopu objednal sedací soupravu kde bylo napsané dodací lhůta 5 pracovních dnů. Pátý pracovní den připadal k datu 20.1.2020. Objednal jsem vlastní odvoz z prodejny a vyčkával jsem na potvrzovací sms, že je zboží skladem. Na e-eshop jsem volal v průběhu dne a paní mě ujišťovala, že zboží bude ten den, jen mám vydržet. Volal jsem znova kolem 19h kde se opozdila moje objednávka načež mi bylo řečeno, že objednávka dorazí 29.1.2020, žádné omluvy jsem nedostal. Vyčkal jsem tedy do 29.1.2020. Znovu jsem objednal odvoz z prodejny, zaplatil jsem odvoz tak jako v prvním případě a vyčkával jsem. A znovu marně. Na e-shop jsem znovu volal, bylo mi znovu řečeno, že objednávka se opozdila a že to zjistí a zavolají mi. Paní mi cca za 2h volala a bylo mi sděleno další datum doručení 6.2.2020. Nevím kde se stala chyba, požaduji 20% z ceny mé objednávky za ušlé škody. Sedací souprava byla doručena dne 5.2.2020
č.obj. 40261/01/2020
Požaduji po e-shopu omuvu a 20% z ceny objednávky ta činí 13919,20
|
Tweet |
Byla-li mezi smluvními stranami sjednána smluvní pokuta za porušení smluvní povinnosti, má kupující možnost žádat zaplacení této smluvní pokuty. Vznikla-li kupujícímu kvůli porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího škoda, může kupující žádat po prodávajícím taktéž náhradu této škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/. Spotřebitelka tak může učinit sama a nemusí být zastoupena právním zástupcem.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.