Společnost


Guangdong Dalanhan Trade Corporation - Pandamax.cz

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40208Nevrácení peněz, za zrušenou objednávku batohu.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2020, před 5 lety

Jindřiška Kubicová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 19.2. 20, jsem vnučce objednala a zaplatila převodem batoh Kanken v ceně 1990,- Kč. 22. 2. jsem objednávku emailem zrušila a zažádala o vrácení peněz. 24.2. se na stránkách Pandamax objevilo, že byla objednávka zrušena. Peníze mi však doposud nikdo nevrátil a bohužel, nikdo nereaguje ani telefonicky, ani emailem. Opětovně urguji vrácení peněz emailem, bohužel bezvýsledně.

Děkuji
Jindřiška Kubicová


Produkt

Batoh Fjällräven Kanken No. 2 (různé barvy) × 1 černý s hnědými madly


Požadované řešení

Chci vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 16:29, před 5 lety

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm a) zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Pokud bude podnikatel nadále v prodlení, doporučujeme spotřebiteli, aby mu zaslal tzv. předžalobní výzvu dle ustanovení § 142a občanského soudního řádu a vyzval ho k plnění ve lhůtě, která nesmí být kratší než 7 dnů před případným podáním žaloby k soudu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2020 09:33, před 5 lety

Spotřebitelka nám sdělila, že již proběhlo vrácení peněz, takže je věc vyřešena. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.