Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V lednu 2020 jsem si objednala FlexiMed na celý rok,obdržela jsem jej a platím měsíčně 299,-Kč.Jsem důchodkyně,mám jen jeden příjem a nebýt mých zdravotních potíží/nemohu na obě kolena/tak bych to nekupovala.Věřím,že mně to pomůže.
Ale teď mně přišel email,že pošta přijala zásilku od Vás a zítra tj.4.3.mně bude doručena.Nic jsem si neobjednávala a proto nic nebudu přijímat.
Prosím,abyste si to vzali zpět.
Děkuji
Eva Štulpová,Habrovany
Jedná se přípravekFlexiMed,výrobní č.16758
Vzít si produkt zpět
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Štulpová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Rádi bychom Vás informovali, že email s informací o doručení zásilky souvisí s novým ročním balením produktu OmegaMarine Forte+. Jelikož jsme z Vaší strany neobdrželi informaci, že si přejete tento program ukončit. Zásilka tak byla zaslána automaticky. K dnešnímu dni byl věrnostní program pravidelného zasílání produktu OmegaMarine Forte+ ukončen. Doporučujeme Vám zásilku od České pošty nepřebírat a tato nám ji vrátí zpět. V případě převzetí je možno produkt zaslat zpět na naši adresu. Jakmile bude doručena do našeho skladu, související faktury budou ihned stornovány.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.