Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#40216Ignorování reklamace, nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2020, před 5 lety

Miroslav Belica

Znění stížnosti

Dne 15.11.2019 jsem u Vevio objednal sadu žiletek a obratem zaplatil čístku 457 Kč. Protože jsem do 8.12. žiletky neobdržel, zaslal jsem týž den oznámení, že pokud zásilku do 12.12., kdy odjíždíme na 3 týdny mimo domov, tak objednávku stornujeme. Když jsme se z dovolené vrátili, na poště nám řekli, že zásilku, která právě mezitím na poštu dorazila, vrátili odesílateli zpět.
13.1.2020 jsem reklamoval vrácení 457 Kč na můj účet, reklamace přijata pod č. 31154. Žádnou odpověď jsem dál neobdržel, peníze nevráceny.
16.2.2020 jsem znovu věc reklamoval, reklamace přijata pod č. 36128, stále jsem žádnou odpověď neobdržel.


Produkt

Gillete Nach3 16 ks


Požadované řešení

Navrácení peněz n aúčet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2020 09:30, před 5 lety

Pokud spotřebitel stanovil prodávajícímu dodatečnou lhůtu k plnění a prodávající v této dodatečné lhůta zboží nedodal, platí, že marným uplynutím této lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelovi tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani poté, co ji k tomu spotřebitel vyzval, má spotřebitel právo navíc žádat zákonný úrok z prodlení.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 14:43, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.