Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V prosinci 2019 proběhl rozhovor s operátorem, ve kterém jsem jasně uvedla, že si nepřeju dostávat žádné pravidelné balíčky. Tento záznam byl posléze setříhám a byla mi zaslána upravená verze. Nicméně v lednu mi přišel další balíček, který jsem doporučeně vrátila s průvodním dopisem, ve kterém uvádím, že odstupuji od smlouvy a nepřeju si dostávat žádné další balíčky. Přeto mi nyní opět přišel další balík. Na mou telefonickou stížnost mi paní lince sdělila, že balík skutečně byl vrácen, ale prý bez dopisu. Jasně jsem i této paní řekla, že si nepřeju dostávat žádné další balíky. Řekla, že to prověří, načež mi do emailu přišla upravená verze rozhovoru. Tímto podávám na tuto podvodnou společnost stížnost.
Veronika Simerská
Balíčky Arthroprim rapid
Nepřeji si, aby mi společnost posílala jakékoli zásilky a veškerý kontakt na mě ukončila.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel od smlouvy odstoupil, zrušila se smlouva od počátku. Vrátil-li spotřebitel společnosti zboží, není povinen hradit kupní cenu.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážená paní, Simerská,
rádi bychom uvedli věc na pravou míru.
Nahrávky s objednávkou v žádném případě nesestříháváme, slouží jako doklad k objednávce, navíc bychom se dopouštěli protizákonného jednání a to opravdu nemáme zapotřebí.
Co se týká zasílání, v úvodním balíčku máte informaci (viz. příloha), že Vám bude produkt chodit pravidelně. Na každé faktuře máte veškeré kontakty na naše zákaznické oddělení, kam stačí zavolat a během minuty je vše vyřízeno.
Jak Vám již kolegyně ze zákaznického centra psala emailem:
"Každopádně pokud zásilku vrátíte a pošta nám ji předá 21.2.2020 není možné zastavit zásilku, kterou my poslali 16.2.2020. Zasíláni Vám tedy bylo zrušeno k 21.2.2020."
Pokud o zásilku s VS 9179430003 (odeslána 16. 2. 2020) nemáte zájem, vraťte nám ji zpět na adresu našeho zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
V příloze zasíláme výmaz Vašich osobních údajů z aktivní zákaznické databáze.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.