Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, asi před 6 týdny jsem si objednala vitamín K2 ( vzorek 30 ks kapslí zdarma, resp. pouze za cenu poštovného 49 Kč.) Zásilka přišla v pořádku, platba zaplacena 30.1 2020. Dnes 4.3. 2020 mi přišla zásilka, kterou jsem otevřela ( bohužel) s obsahem 60 ks kapslí K2 a nějakým šroubovákem. Protože vím zcela jistě a na 100 %, že jsem si už nic neobjednala ihned jsem telefonicky kontaktovala vašeho operátora, abychom záležitost vyřešili. Dohodli jsme se na odeslání zásilky zpět na vaši adresu. Problém ale vznikl při řešení úhrady poštovného, sazby České pošty nejsou malé, v tomto případě se jedná asi o 110 Kč a já jako starobní důchodkyně nevidím žádný důvod, proč bych měla toto poštovné hradit, jsou to pro mne nezanedbatelné peníze a jde také o princip, opakuji znovu, že jsem si nic neobjednala. Věřím proto, že tuto záležitost uspokojivě vyřešíte. Miroslava Bierhanselová, zákaznické číslo: 1438306, číslo inkriminované zásilky 10638173.
Úhrada poštovného při navrácení neobjednaného zboží
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Bierhanselová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět.
Rádi bychom Vás informovali, že objednáním produktu Vitamín K2 prostřednictvím našich webových stránek, bylo pro realizaci objednávky nutné odsouhlasit obchodní podmínky, kde je uvedeno, že objednáním se aktivuje věrnostní program pravidelného zasílání. Rovněž zde uvádíme, že pokud si zákazník nepřeje zasílat následná balení, je nutno aktivní program zrušit a to zasláním požadavku na email info@naturamed.cz nebo zavoláním na naši zákaznickou linku. Bez Vašeho souhlasu s obchodními podmínkami by tedy objednávka nemohla být vůbec realizována. Vzhledem k tomu, že jsme z Vaší strany tento požadavek na zrušení zasílání v příslušném termínu neobdrželi, v rámci věrnostního programu jsme Vám zaslali následné balení Vitamínu K2.
V obchodních podmínkách je mimo jiné uvedeno následující:
Zboží můžete vrátit i nad rámec zákonné lhůty 14 ti dní, a to do 90 ti dní od jeho obdržení.
Zboží můžete vrátit odesláním na adresu NaturaMed (viz Kontakty). Náklady spojené s vrácením zboží primárně nese zákazník (objednatel). Více na www.naturamed.cz.
Pravidelné zasílání produktu bylo ukončeno (další zásilku již neobdržíte) a vzhledem k nedorozumění, které vzniklo jsme se rozhodli vyjít Vám vstříc ve smyslu úhrady poštovného spojeného s vrácením zboží. Na Vaši emailovou adresu zasíláme tzv. odpovědní předtisk, který, když nalepíte na zásilku, nebudete hradit poštovné, které kompletně uhradíme my.
Děkujeme za pochopení a přejeme Vám hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Zalezitost byla upokojive vyresena