Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Paní doručovatelka přijela k nám s tím že má dopis pro otce s dobírkou za 400kč,- tak to maminka podepsala a odnesla dopis domů, bohužel až doma si přečetla že, je to pro někoho úplně jiného. Volala jsem na poštu a oznámila jaký je problém. Paní po telefonu, semnou jednala jako s hadrem a vyjádřila se k tomu tak že je to chyba toho kdo to podepsal. Když, jsem ji požádala o to jak to mám řešit řekla že neví. Už jen to dokazuje jakou paní máskolu a že si neví rady.
Tím pádem to teď budu muset řešit někam výše. Ještě k tomu paní říkala že, je tam ta doručovatelka nová a že, říkala něco úplně jiného když, si pro ten dopis mamka šla. Přitom jsem byla poblíž a vše jsem slyšela a paní doručovatelka očividně nemá žádnou odpovědnost.
Dobírka
Budu to muset řešit někde na vyšší odbor.
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman