Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#40227Doručení pro jinou osobu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 50 minut

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2020, před 5 lety

Kateřina Tirpáková

Znění stížnosti

Paní doručovatelka přijela k nám s tím že má dopis pro otce s dobírkou za 400kč,- tak to maminka podepsala a odnesla dopis domů, bohužel až doma si přečetla že, je to pro někoho úplně jiného. Volala jsem na poštu a oznámila jaký je problém. Paní po telefonu, semnou jednala jako s hadrem a vyjádřila se k tomu tak že je to chyba toho kdo to podepsal. Když, jsem ji požádala o to jak to mám řešit řekla že neví. Už jen to dokazuje jakou paní máskolu a že si neví rady.
Tím pádem to teď budu muset řešit někam výše. Ještě k tomu paní říkala že, je tam ta doručovatelka nová a že, říkala něco úplně jiného když, si pro ten dopis mamka šla. Přitom jsem byla poblíž a vše jsem slyšela a paní doručovatelka očividně nemá žádnou odpovědnost.


Produkt

Dobírka


Požadované řešení

Budu to muset řešit někde na vyšší odbor.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2020 10:38, před 5 lety

Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.