Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Som majiteľom clubcard č. 634009560027468370. Keďže manželka je zamestnankyňou Tesca, keď dostala zamestnaneckú kartu, bola táto priradená k môjmu už existujúcemu účtu. Do začiatku akcie s e-známkami všetko fungovalo korektne, body sa načítali na môj účet. Po registrácii do akcie e-známok mi načítalo 4 e-známky a ďalšie načítanie sa zastavilo. Po dotaze u operátora mi bolo povedané, že zamestnanecká karta nie je priradená k správnemu účtu clubcard a bolo mi doporučené otvorenie nového účtu na manželkine meno s tým, že všetky body, získané dovtedy, budú prevedené na tento nový účet. Toto sme ešte v ten deň urobili. v nasledujúcich dňoch bolo pripísaných 6 e-známok a znovu sa to zaseklo. Pri ďalšom telefonáte na infolinku nám operátorka povedala, že registrácia nového účtu nebola dokončená a prevod bodov nebol aktivovaný. Zároveň nám povedala, že e-známka je prideľovaná za nákupy nad 180,- Kč, aj keď v propozíciách bolo jasne napísané, že e-známka je za každých 180,- Kč, utratených v Tescu, s výnimkou taxatívne vymedzených druhov tovaru. Aj napriek tomu, že máme na zamestnaneckej karte zaznamenané všetky nákupy, ktoré vysoko prevýšili požadovanú sumu, e-známky nám neboli pridelené napriek tomu, že sme splnili všetky podmienky tejto akcie, bolo nám nesprávnym prístupom operátorov infolinky zabránené vo využití našich práv. Postup Tesca a.s. hraničí s klamavou reklamou zákazníkov, pretože neboli dodržané proklamované podmienky akcie.
Žiadam preto o vyriešenie tohoto problému tak, aby sa už neopakoval a aby boli operátori infoliniek riadne preškolení o podmienkach súťaží a riešení vyskytnuvších sa problémov. Zároveň žiadam o adekvátne odškodnenie. Výsledok posúdenia a riešenia tejto sťažnosti žiadam zaslať na adresu hudc@centrum.cz.
Vopred ďakujem a prajem príjemný deň
Anton Hudček, tel. +420605141403
|
Tweet |
Práva a povinnosti stran vyplývající z klubového členství se řídí podmínkami zde: https://itesco.cz/img/tescoce_cz_clubcard/upload/Vseobecni-obchodni-podminky-programu-CC.pdf
V těchto podmínkách je uvedena následující informace o reklamaci služeb: "O všech případných reklamacích, námitkách či sporech v souvislosti s Věrnostním programem rozhoduje s konečnou platností společnost Tesco."
Doporučujeme uplatnit reklamaci služby u podnikatele prokazatelným způsobem. Reklamaci lze uplatnit například prostřednictvím zákaznické linky 800 222 555 nebo zasláním písemné reklamace společnosti Tesco.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.