Počet nahlášených stížností: | 127 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 13.2.2020 jsem na eshopu sestryvakci.net učinila objednávku v celkové hodnotě 1078 Kč.
29.2.2020 jsem kontaktovala eshop s dotazem, v jakém stavu je má objednávka, dodnes však nemám žádnou reakci.
Dnes, 4.3. jsem se snažila dovolat na jejich infolinku, abych zjistila stav objednávky. Bohužel je linka nedostupná.
Zboží jsem objednala jako dárek, který potřebuji doručit nejpozději do 20.3. Ráda bych zboží odebrala od tohoto eshopu, ale pokud není schopný jej doručit, budu nucena objednávku učinit jinde, abych stihla narozeninový dárek předat včas...
272 Tričko Záchranářka - Velikost: M 271, Nákupní taška malá - EKG srdce, 153 Samolepící poznámkový bloček - Náplast, 182 Lékařské diagnostické světelné pero LED - Barva : Červená, 252 Stříkačkový FIX - Barva : Růžová, 008 EKG ponožky
Doručení zboží nejpozději do 20.3. 2020, případně storno objednávky a vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, ano zboží paní spotřebitelce stihneme doručit, včera dorazilo triko z tiskárny, dnes zabalíme a zítra balíček od nás odchází. Měl by být doručen začátkem příštího týdne. Jana Gryc
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Dobrý den,
expedice zásilky pravděpodobně neproběhla - v pátek ani dnes (v pondělí) jsem nedostala informace o doručení zásilky.
Veronika Šnederfler
Stížnost přeřazujeme na podnikatelku, aby měla možnost reagovat.
Platbu za objednané zboží jsem dnes odeslala spotřebitelce zpět na účet. Gryc
Hodnocení:
Komentář: Peníze mi nakonec po delší době byly vráceny zpět na účet. Je smutné, že se s paní nedalo normálně domluvit a muselo se to řešit přes stížnosti.
Děkuji za vyřízení.
S pozdravem
Veronika Šnederfler