Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Po dvou hodinové komunikaci s technickou podporu jsem byl přepojen na O2 Guru za poplatek. Hovor se údajně přerušil a pan Guru vůbec nezavolal zpět. TAKŽE BYCHOM PLATILI POPLATEK BEZ TOHO, ANIŽ BY NÁM BYLA POSKYTNUTA SLUŽBA! Když jsem volal zpět já, tak to chvíli bylo opět jako hluché. Mám pocit, že to dělal záměrně. Řekl mi, že neví co jsem mačkal na telefonu já. Dělal to schválně. Byl velmi neochotný a nepříjemný. Nevyřešili jsme proč nám wi-fi nefunguje. Chtěl to ukončit bez dořešení. Požádal jsem o zaslání technika, kterého jsme ochotni si zaplatit. Takže hodně neochotně nakonec naší žádost přijal. Pokud nám zařízení nefunguje, tak nám přijde normální se obracet na našeho poskytovatele služby.
První telefonát se uskutečnil 4. března 2015 v 18:20 (39 min), další 19:33 (trval 59 min), další ve 20:35 ( trval 13 min)
Přeci nebudeme hledat řešení u T-mobile, když jsme dlouhodobě zákazníci O2. Nebo kam se tedy obrátit? Stačilo by poradit, co máme dělat.
Máme nefunkční wi-fi.
Zprovozněte nám wi-fi, peosím. Již druhy den nám nefunguje TV ani nemůžeme používat počítače. Pravděpodobně bude chvilku trvat než zavolá technik, protože pan Guru nebyl ve formě.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
mrzí mě, že řešíte potíže s WiFi připojením a nepodařilos e vám nastavení dořešit na naší placené podpoře. Pokud nebyl hovor dokončen, neměl by být ani účtován poplatek za konzultaci. Abych mohla ověřit jeho naúčtování, doplňte mi do neveřejných údajů přímo telefonní číslo internetu a datum narození pro ověření. Případně nám můžete vše poslat na náš email info@o2guru.cz i s odkazem na tento podnět na dTestu.
Připojení přes WiFi ovlivňuje spoustu faktorů. Jedná se např. o samotné umístnění modemu, nastavení WiFi (2,4 GHz nebo 5 GHz), další WiFi v okolí, samotná budova a překážky na cestě signálu (zdi apod.). Z tohoto důvodu nelze zcela bezdrátové připojení garantovat, protože může i docházet ke kolísání připojení přes WiFi a záleží i na vytíženosti připojení, počtu připojených zařízení.
Z vašeho popisu není zcela jasné, jestli vůbec WiFi nefunguje, že ji nemáte nastavenou nebo vypadává a bylo vám např. doporučeno změnit vysílací kanály WiFi na jiné. Nebo řešíte obecně nefunkční internet i v případě, že je zařízení připojeno kabelem k modemu. Set-top box k O2 TV vždy doporučujeme připojit kabelem k modemu, ne přes WiFi.
Ideální bude, když nám napíšete na výše uvedený email i modem, který od nás používáte a přesný popis potíží, abychom se na to mohli podívat a pomoci vám s nastavením.
S pozdravem
Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: