Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40234Cenu zásilky neurčuje faktura ale kurýr

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2020, před 5 lety

Josef Doležel

Znění stížnosti

Zásilka byla dodána ,ale při platbě kurýr řekl že nemá nazpět, a než jsem se vzpamatoval byl pryč. Když jsem ho kontaktoval ,aby schodek uhradil poslal mne do háje ,prý jsem s cenou souhlasil !


Požadované řešení

Pokud není schopen srovnat platbu vidím řešení v uložení na parcelschopu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2020 11:54, před 5 lety

Ohledně přijímání či odmítání plateb v určité formě platí následující. Zákon č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, sice stanoví povinnost každému přijímat tuzemské peníze, ale nemůžeme z toho vyvodit, že prodejce musí být vždy schopen v rámci zaplacení zboží vrátit hotovost na bankovku jakékoliv nominální hodnoty. Cílem právní úpravy bylo zejména zamezení odmítání určitých bankovek či mincí. V praxi tedy bude záležet vždy na smluvních stranách, jak problém vyřeší.

Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Podnět předáváme společnosti k vyjádření jakožto podnět ke zlepšení zákaznických služeb.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 14:40, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.