Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den tady Karel staffen dnes kolem 14:30 až 15:00 jsem volal na infolinku t-mobile abych se přesvědčil i jestli jsem opravdu vyhrál iPhone 11 neboť mi přišla sms služby můj t-mobile aplikace operátor mi několikrát během hovoru oznámil že jsem iPhone opravdu vyhrál Žádám o důkladné prošetření a omluvu neboť ho znám odstoupit od t-mobile děkuji Karel staffen
Žádám aby tohle všechno bylo kompletně prošetřeno neboť hodlám odstoupit od t-mobilu za lživé informace
|
Tweet |
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
Z výše uvedeného důvodu závěrem pouze v krátkosti odkazujeme na obecnou právní úpravu. Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v ustanovení § 3 odst. 2 písm. d) uvádí mezi zásadami soukromého práva, že daný slib zavazuje a smlouvy mají být splněny.