Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Obracím se na Vás se stížností ve věci nedoručené zásilky společností PPL.Zásilka mi byla doručována 28.2 a pan řidič mi telefonoval,
že mi veze zásilku, nebyl jsem v ten čas doma
a nabídl mi uložení do výdejního místa PPL v Kunraticích.
V pondělí 2.3. mi na výdejním místě sdělili, že u nich zásilka není uložena a dle evidence je v depu Jažlovicích.
Volal jsem tedy infolinku PPL a referentka mi sdělila, že zásilku zašlou podruhé,nicméně včera 5.3 mi referentka PPL telefonovala znovu a sdělila mi zcela absurdní informaci,že se zásilku nepodařilo doručit a vnucovala mi ať si pro ni dojedu do Jažlovic! Podotýkám, že od 2.3 do včerejška 5.3 byla na dodací adrese moje manželka a stačilo přijet zazvonit a vše mohlo být vyřízeno. Operátorka mi v mejlové komunikaci dále sdělila, že má GPS souřadnice, že řidič na adrese byl což je v rozporu se skutečnosti, že zásilka doručena fakticky nebyla, řidič se evidentně nenamáhal vylézt z vozu a jít zazvonit na zvonek.
doručení zásilky z e-shopu Conrad CZ
nové doručení zásilky zdarma s omluvou
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.