Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40260Opakované zpoždění posledních večerních vlaků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2020, před 5 lety

Petr Nový

Znění stížnosti

Dobrý den,

bohužel se mi včera stalo na trase Brno-Bohumín, spoj 1133, že jsme zůstali viset na trati a ujeli mi poslední večerní spoje domů a to nejen mně... stewardi už v Brně věděli, že zůstaneme na trati, jelikož byly uvízlé už 3 spoje před námi. Mohli nám to aspoň oznámit, či nechat vystoupit v Nezamyslicích, kde jsme stáli nejdéle, kam by, pro více cestujících, mohl někdo přijet. Místo toho jsme se po nějakém čase rozjeli a zůstali jsem opět u Němčic n.H. stát... nebo nahradit spoj autobusovou dopravou, za 3 hodiny si myslím, že by to šlo zařídit.. nicméně toto není první situace, která se na této trase a spoji od prosince stala... už 2x nám přestala fungovat lokomotiva v Nezamyslicích, xkrát zpoždění, plus tato včerejší zkušenost. S ČD jsem na této trase nikdy problém neměl.. bohužel tento vlak je posledním spojem z Brna, a proto nemám na výběr a musím cestovat s tímto vlakem.


Produkt

Spoj 1133 trasy Brno-Bohumín, 5. 3. 2020


Požadované řešení

Možná autobusová náhrada..

Pokud se chce regiojet dále rozvíjet a jezdit na více trasách, měl by mít v pořádku trasy stávající. Hlavně se zaměřit na tuto trasu, je to katastrofa.. s rychlíky Brno-Praha a s autobusy problémy nejsou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 09:08, před 5 lety

Společnost RegioJet a.s. poskytuje tzv. Garanci včasného příjezdu, kdy za určitých podmínek kompenzuje zpoždění vlakové dopravy. Délka a typ zpoždění určuje kolik procent z jízdného společnost vrátí. Výše kompenzace závisí na tom, zda je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné. Zaviněná zpoždění jsou ta, která vznikla například z důvodu poruchy vozů. Nezaviněná zpoždění jsou pak všechna ostatní, která nevznikla ze strany autobusů nebo vlaků RegioJet – například kalamity či opravy na silnicích a železnicích. V případě kombinace zaviněného a nezaviněného zpoždění je rozhodující, které zpoždění bylo vyšší. Kompenzace nelze sčítat, maximální výše kompenzace je 100 % jízdného. Informaci o tom, jestli je zpoždění zaviněné nebo nezaviněné, sdělí stevardka ve vlaku či autobuse vždy při vyhlášení zpoždění, spolu s důvody proč zpoždění vzniklo. V případě, že je zpoždění předem ohlášeno ještě před odjezdem spoje, nárok na kompenzaci nevzniká. Cestující má možnost buď bezplatně stornovat jízdenku (do příjezdu zpožděného spoje), nebo vyčkat na zpožděný spoj bez nároku na kompenzaci.

Více informací lze zjistit na https://www.regiojet.cz/garance/index.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2020 14:59, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.