Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#40265Doručení nevyžádané zásilky - fleximed

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2020, před 5 lety

Dolansky Michael

Znění stížnosti

Již 3. března jsem kontaktoval přímo firmu, neboť mi na adresu trvalého bydliště přišla zásilka jakýchsi tablet - 0001447278, které jsem si nikde neobjednal, tudíž nechápu jak mi zásilku mohli zaslat. Přiložena byla i složenka na úhradu 49,- Kč. Zásilku nechci, nikdy jsem si nic neobjednal, nebudu tedy platit nějakou jejich cizí složenku, nehledě na to, že nevím, kde na mě vzali kontaktní údaje. Vzhledem k tomu, že jsem již dva dny zpátky byl požádán o dodání čísla ze složenky (0001447278), aby situaci mohli vyřešit, tak se mi stále nedostalo odpovědi ze strany firmy. S ohledem na negativní recenze na tuto firmu a nepříjemné zkušenosti ostatních osob, kdy popisují, jak raději uhradili poštovné, aby měli klid a pak jim balíčky chodili nadále, přestože nic neobjednali, i přesto, že po návštěvě na jejich stránky mají v obchodních podmínkách jasně uvedeno, že se nezavazujete k dalším odběrům, se tedy raději obracím touto cestou, aby došlo k nápravě a žádám, aby mě společnost již nikdy nekontaktovala, smazala si z evidence moje údaje, ať už je vzali, kde je vzali a uvedený balíček si laskavě vyzvedli nebo mi řekli co s ním mám tedy dělat, v případě zaslání zpět žádám úhradu poštovného. Když ani na to jsem od nich nedostal odpověď.

Dolanský Michael


Produkt

Fleximed - měsíční balení


Požadované řešení

Vymazání údajů z evidence, aby nebylo možné mě v budoucnu kontaktovat (mimo vyřešení této situace), storno složenky k úhradě poštovného za balíček, který jsem si neobjednal (nemám problém jej zaslat zpět - ale firma si uhradí poštovné sama)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2020 16:13, před 5 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů (rozsáhlejší informace dostupné na webové adrese https://www.uoou.cz/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
9.3.2020 11:27, před 5 lety

Vážený pane Dolanský,

děkujeme za Váš podnět.

Dovolte mi Vás informovat, že u Vaší osoby evidujeme objednávku měsíčního zkušebního balení produktu FlexiMed ze dne 19.2.2020, bez žádných dalších závazků.
V našich obchodních podmínkách jasně deklarujeme, že učinit objednávku může pouze osoba výhradně sama za sebe, tj. vlastním jménem. Objedná-li třetí osoba za někoho jiného, můžeme to považovat jako pokus o podvod.

Na základě Vašeho prohlášení, že jste si od naší společnosti vlastním jménem nic neobjednal jsme fakturu ve výši 49,- Kč stornovali, produkt si ponechte zdarma.
Webovou objednávku prošetříme.

Dovoluji si Vás také informovat, že Vaše osobní údaje byly v naší databázi zablokovány, a že k dnešnímu dni ukončujeme zasílání veškerých nabídek obchodu a služeb Vaší osobě. Do doby, než se příslušná informace o blokaci propíše do všech našich systémů, což může trvat i několik dní, se však může stát, že k Vám ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dorazí, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím, nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že blokace již byla provedena. V systému jsou již data zablokována a další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Pokud neprojevíte opětovně zájem o naše nabídky, jedná se tímto z naší strany o poslední kontakt.

Společnost NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o., IČO: 26106965, se sídlem U Smaltovny 625, České Budějovice, 370 01 zpracovává osobní údaje poskytnuté subjektem údajů v souladu se zákonem č. 110/2019, o zpracování osobních údajů, a v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016, a to předně za účelem a na základě právního titulu plnění smlouvy, a za účelem přímého marketingu na základě oprávněného zájmu. U údajů, které v tuto chvíli vyžadujete vymazat a nepodléhají v rámci souvisejících zákonů a samotného nařízení dalším požadavkům, dojde k jejich smazání.

Zároveň zasílám odkaz, kde naleznete komplexní informace o zpracování osobních údajů NaturaMed dle platné legislativy: https://www.naturamed.cz/#!/osobni-udaje.

Omlouváme se za způsobené potíže.

Přejeme Vám hezký den.

S pozdravem

NaturaMed Pharmaceuticals, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2020 11:42, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
8.4.2020 19:08, před 5 lety


Dolansky Michael

Hodnocení:

Komentář: Velice si vazim rychleho vyrizeni