Společnost


UNIQA pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:61
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40267nesprávná částka výplaty životního pojištění FW: 3814122661

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2020, před 5 lety

Hana Hladká

Znění stížnosti

Dne 01.03.2007 jsem uzavřela životní pojištění tarif FLV35, konec pojištění 1.3.2020. I když jsem zaplatila 14 x 11.822 Kč.....paní Lucie Fliegelová mi napsala : na Vaší pojistné smlouvě byl sjednán investiční tarif FLV35, Vámi zvolený program Extra „Aktivní řízení rizika“ s ročním pojistným ve výši 8.856 Kč.V důsledku vývoje hodnot podílových jednotek fondů ve Vámi zvoleném investičním programu EXTRA činila aktuální hodnota podílových jednotek k datu 1.3.2020 částku 121.186 Kč.
Zaplacené předepsané pojistné na daném tarifu za období 1.3.2007 – 1.3.2020 činí celkem 13 * 8.856, tj. celkem 115.128 Kč.

Ale já jsem zaplatila 14x, protože jsem jak rok 2007, tak rok 2020 zaplatila v plné výši, mohu poslat veškeré výpisy z banky...můžete mi prosím někdo vysvětli, kam se poděla má 14náctá platba a pokud jsem měla zaplatit v roce 2007 pouze za 10 měsíců a v roce 2020 pouze 2 měsíce....proč jste mi peníze nevrátily ??????


Produkt

FW: 3814122661


Požadované řešení

Měli by jste mi zaslat k výplatě jinou částku než 121.186 Kč, pouze mnou naspořené peníze činí: 14x8856= 123.984 Kč + slibované minimální 5% navýšení.


Hana Hladká
Pozorka 105
362 21 Nejdek
722949360


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 20:48, před 5 lety

Pokud se spotřebitelka domnívá, že vypořádání jejího pojištění je nesprávné, měla by u společnosti UNIQA pojišťovna, a.s proti jejímu rozhodnutí. Nepodaří-li se spor vyřídit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na finančního arbitra. Finanční arbitr je příslušný pro řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelkou ve věci životního pojištění. Podání návrhu a více informací: https://www.finarbitr.cz/cs/

UNIQA pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz, a to i s ohledem na povinnost ochrany osobních údajů. Stížnosti a nesouhlasy týkající se UNIQA pojišťovny je možné adresovat na oddělení stížností a reklamací, stiznosti@uniqa.cz, případně je možné využít i ostatní kontakty uvedené na webových stránkách pojišťovny www.uniqa.cz.

Nereaguje-li pojišťovna na stížnost, může se spotřebitelka obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.