Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po telefoním rozhovoru byl dodán 2.3.2020 balíček a dnes 6.3.2020 oznámení o dalším balíčku.,jsem důchodce a nemám na to ,abych každý týden dostala balíček.Nepřeji si,aby mi společnost posílala další zásilky a veškerý kontakt na mě ukončila.Nevím kam se obrátit o pomoc.jsem ročník 1938,nevím co udělat.Děkuji K. Voéldánová
Nic neposílat
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Spotřebitelka rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitelka odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitelky nakládat s jejími osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Vážená paní, Voldánová,
kdybyste se obrátila ihned na zákaznickou linku, byla by celá záležitost vyřešena během minuty. Kontakty jsou na každé faktuře.
Uveďte prosím své zákaznické číslo, které najdete rovněž na faktuře nebo uveďte celé jméno a adresu, abychom Vás mohli dohledat v systému a vyhovět tak Vašim požadavkům.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.