Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40270Komunikace s pracovníky Allianz, Ke Štvanici 3, Praha 8

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 24 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2020, před 5 lety

Dominika Drozdová

Znění stížnosti

V červnu 2019 došlo vypovězení smlouvy s Allianz o pojištění domácnosti z důvodů úmrtí.
Požadavek o výpovědi byl přijat a k 15.6.2019 smlouva zanikla.
Současně vznikl pozůstalým nárok na vrácení poměrné finanční částky.
3/4 roků jsem se snažila (pravoplatná dědička) záležitost vyřídit prostřednictví emailu a téměř vždy uváděla i telefonní kontakt. Zprávu o požadavku pokaždé přijal jiný pracovník, ale nikdy neodpovídali na konkrétní dotazy a požadavky. Dočkala jsem se jen automatických a nejasných odpovědí typu, "Požadavek jsme přijali..."Požadavek byl vyřešen."
Ve skutečnosti požadavek vyřešen NIKDY NEBYL. Penize nebyly poukázány, nikdo neodpovídal na konkrétní dotazy ohledně vrácení přeplatku.
Neobdržela jsem ani žádné pokyny anebo informace, zda je například třeba předložit úmrtní list a podobně. Z vlastní iniciativy jsem i tento dokument dodatečně postoupila.
Žel, ani tentokrát se nic nedělo, žádná odpověď ani žádné peníze nebyly vráceny.
Odeslala jsem více jak desítku emailů na info@allianz. cz. , opakovaně žádala o telefonní kontakt, absolvovala jsem osobní návštěvy na pobočce Allianz , ale vše bylo marné.
Celou dobu od společnosti Allianz a.s.Praha nebyla zaznamenána žádná iniciativa, snahu ani telefonní kontakt směřující k URYCHLENÍ vyřízení, tak banální záležitosti, jako je vrácení přeplatku.
Teprve dnes 5.3.2020 po upozornění o podání stížnosti, telefonicky se ozvala p. Vejmělková, která mi po 3 minutách hovoru, položila telefon. Prokázala naprostou neprofesionalitu, stejně jako celý tým společnosti Allianz Praha.
Po této špatné zkušenosti
ruším veškeré dlouholeté pojistné smlouvy s Allianz.


Produkt

Vypovězení pojistné události z důvodů vzájemné dohody


Požadované řešení

Po devíti měsících neustálého a nekonečného doprošování o vrácení přeplatku a upozornění o podání stížnosti, byl dnes 5.3.2020 na základě písemného sdělení Allianz a.s., údajně všem dědicům přeplatek odeslán.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 20:35, před 5 lety

Portál VašeStížnosti.cz slouží ke zprostředkování řešení sporů mezi podnikateli a spotřebiteli. Z textu zaslané stížnosti vyplývá, že spor možná již netrvá, neboť je možné, že dle písemného sdělení společnosti byla již částka odeslána a tedy i doručena dědicům. Pokud tomu tak je, prosíme stěžovatelku, aby stížnost uzavřela. Pro případ, že k vyplacení částky nedošlo, přikládáme vyjádření dále.

Obecně platí, že nárok na výplatu dědictví dokládá dědic na základě pravomocného usnesení o dědictví. Toto usnesení osvědčuje vlastnické právo dědice. Společnost je v takové situaci povinna částku dědici vydat, pokud by tak v přiměřené lhůtě neučinila, držela by částku jako bezdůvodné obohacení. Pokud by se společnost dostala do prodlení s vydáním částky, může spotřebitelka požadovat i vyplacení úroku z prodlení v zákonné výši.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2020 17:25, před 4 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.