Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den,
Dnes jsem si po delsi dobe zakoupil bio hovezi maso z lidlu. Bylo zkazene. Zapachalo zkysle. Pokazde kdyz to zkousim zakoupit tak zapacha zkysle! Clovek by si rad pochutnal na dobrem mase ale nekde bude asi chyba ve vyrobe mleteho bio masa!
Prošetření kvality vyroby u vyrobce.
|
Tweet |
V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení.
Pokud by se problém s jakostí masa opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: https://www.svscr.cz/statni-veterinarni-sprava/kontakty/
Dobrý den, pane Kunovský,
je nám líto, že jste si na mase nepochutnal a za jeho nedostatečnou kvalitu se omlouváme. Když nám upřesníte, v jaké prodejně jste maso zakoupil, prověříme to. Maso samozřejmě můžete zanést zpět do prodejny, kde Vám za něj vrátíme peníze.
Za komplikace spojené s nákupem se omlouváme a přejeme Vám pěkný den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.