Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již v prosinci jsem objevila stránku vevio a zalíbila se mi tam mikina Helssia. Byla za dobrou cenu, tak jsem se rozhodla koupit 2 kusy. Měla jsem je v plánu dát dárek k Vánocům sestrám. Na začátku prosince jsem si objednala a do dneška mi nebyla ani jedna doručena. Dokonce jsem jim několikrát psala, že jsem zboží neobdržela. Jednou mi poslali email, kde se mi omlouvají, ale že mi balíček ztratila zásilková služba. A psali mi tam, že pokud si přeji vrátit peníze, tak ať jim pošlu číslo účtu. Což jsem tedy udělala, a do teďka mi nic neposlali. Už tolikrát jsem vyplnila reklamační formulář,na který mi vždy stejně odpoví, že formulář přijali a ze mají na to 10 dní. A do teďka mi stále nic nepřišlo, už ani na emaily neodpovídají. Vždy mi píšou, že odepisuji na automaticky generovaný email.
Už mi vážně s nima dochází trpělivost, jsou to 3 měsíce a stále nemám z toho nic. Jen tak do ničeho jsem vyhodila 916 Kč. A pro mě to nejsou malé peníze....
Dámská mikina Hellsia růžová a černá
Ráda bych, kdyby se mi vrátili peníze zpět na účetm
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.