Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#40278Odporná a hnusná špinavosť rúk Vašich zamestnancov v úseku pečiva. Hygiena zamestnancov

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2020, před 5 lety

Danica Blažková

Znění stížnosti

Som znechutená, nie len ja, Vašimi službami. Čo vlastne robíte, alebo nerobíte so školením Vašich pracovníkov? Prídem do Kauflandu, a opakovane počúvam v rozhlase, čo je pre mňa úplne samozrejmé, "keď si beriete pečivo, zoberte si hygienecké rukavice". Je mi na zvracanie, keď vidím Vašu pracovníčku, ktorá vychádza z úseku pečiva a naberá pečivo holými, špinavými paprčami - dvýha sa mi žalúdok. Vidím ďalšiu pracovníčku pečiva, ktorá špinavými rukami usporiadava pečivo v regále. Prepáčte, ale hnusí sa mi pečivo v Kauflande. Prídem do úseku lahúdek, predavačka v rukaviciach si poškriabe hlavu, kýchne do rukavíc a chce mi predať salámu? Radšej odídem a už nikdy v živote od nej nič nechcem.


Produkt

Tie hnusy sú v celej ČR.


Požadované řešení

Chcela by som, aby sa Kaufland choval k zákazníkom, ako k ľuďom. Aby boli predavačky poučené o hygiene a predaji. Ale chápem, že prasatá sa to nikdy nenaučia.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2020 19:57, před 5 lety

Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.

Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitelka možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.3.2020 11:51, před 5 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2020 15:32, před 5 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2020 23:01, před 5 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.