Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 18 |
Som znechutená, nie len ja, Vašimi službami. Čo vlastne robíte, alebo nerobíte so školením Vašich pracovníkov? Prídem do Kauflandu, a opakovane počúvam v rozhlase, čo je pre mňa úplne samozrejmé, "keď si beriete pečivo, zoberte si hygienecké rukavice". Je mi na zvracanie, keď vidím Vašu pracovníčku, ktorá vychádza z úseku pečiva a naberá pečivo holými, špinavými paprčami - dvýha sa mi žalúdok. Vidím ďalšiu pracovníčku pečiva, ktorá špinavými rukami usporiadava pečivo v regále. Prepáčte, ale hnusí sa mi pečivo v Kauflande. Prídem do úseku lahúdek, predavačka v rukaviciach si poškriabe hlavu, kýchne do rukavíc a chce mi predať salámu? Radšej odídem a už nikdy v živote od nej nič nechcem.
Tie hnusy sú v celej ČR.
Chcela by som, aby sa Kaufland choval k zákazníkom, ako k ľuďom. Aby boli predavačky poučené o hygiene a predaji. Ale chápem, že prasatá sa to nikdy nenaučia.
|
Tweet |
Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že v provozně společnosti nejsou dodržovány hygienické předpisy, je vhodné tento problém řešit přímo na místě s odpovědným vedoucím provozovny.
Nedojde-li ani poté k nápravě, má spotřebitelka možnost obrátit se na Krajskou hygienickou stanici.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na kontakt@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.