Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#40283x rušená, dosud nezrušená služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 7 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2014, před 10 lety

Jan Ištvánek

Znění stížnosti

3x jsem se v průběhu 1 kalendářního roku pokoušel zrušit nevyužívanou službu, 2x přímo přes telefonickou linku, 1x přes prodejnu (ve finále opět vyřizováno přes telefonickou linku i se stížností na nevyřízení předchozích pokusů, místo toho mi bylo 15 minut nabízeno ponechání služby či její pouhá změna); pokaždé mi bylo slíbeno, že mi přijdou dokumenty k rozvázání smlouvy, že sám nemám nic tvořit a posílat. Nikdy nic nepřišlo, smlouva je dosud nerozvázána, ale stále účtována!


Produkt

Mobilní internet M


Požadované řešení

chci konečně zrušit službu, následně v nejbližším termínu budu rušit i všechny ostatní (postupně jakmile bude možné) a zároveň chci odmítnout Souhlas se zpracováním osobních údajů, protože s touto firmou už nechci mít nic společného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2014 09:29, před 10 lety

Spotřebiteli doporučujeme, aby si ověřil lhůty týkající se ukončení smlouvy ve všeobecných obchodních podmínkách. Pokud nebylo požadavku vyhověno telefonicky, je nutné výpověď zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou. Spotřebitel poté bude mít důkaz o obsahu a doručení výpovědi. Předčasné ukončení smlouvy je spojeno s nutností zaplatit poplatek za toto předčasné ukončení, který nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Zpětvzetí souhlasu se zpracováním osobních údajů je nutné též zaslat písemně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2014 16:24, před 10 lety

Pěkný den,
vaší stížnost již evidujeme a je aktuálně v řešení kolegů z oddělení reklamací a stížností.
Kontaktován s vyjádřením budete nejpozději do 30 dnů. Za vzniklé komplikace se omlouvám.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Online Media Konzultant
O2 Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.4.2015 12:16, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že se spotřebitel rozhodl již dále nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.