Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
3x jsem se v průběhu 1 kalendářního roku pokoušel zrušit nevyužívanou službu, 2x přímo přes telefonickou linku, 1x přes prodejnu (ve finále opět vyřizováno přes telefonickou linku i se stížností na nevyřízení předchozích pokusů, místo toho mi bylo 15 minut nabízeno ponechání služby či její pouhá změna); pokaždé mi bylo slíbeno, že mi přijdou dokumenty k rozvázání smlouvy, že sám nemám nic tvořit a posílat. Nikdy nic nepřišlo, smlouva je dosud nerozvázána, ale stále účtována!
Mobilní internet M
chci konečně zrušit službu, následně v nejbližším termínu budu rušit i všechny ostatní (postupně jakmile bude možné) a zároveň chci odmítnout Souhlas se zpracováním osobních údajů, protože s touto firmou už nechci mít nic společného
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme, aby si ověřil lhůty týkající se ukončení smlouvy ve všeobecných obchodních podmínkách. Pokud nebylo požadavku vyhověno telefonicky, je nutné výpověď zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou. Spotřebitel poté bude mít důkaz o obsahu a doručení výpovědi. Předčasné ukončení smlouvy je spojeno s nutností zaplatit poplatek za toto předčasné ukončení, který nesmí být vyšší než jedna pětina součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy.
Zpětvzetí souhlasu se zpracováním osobních údajů je nutné též zaslat písemně.
Pěkný den,
vaší stížnost již evidujeme a je aktuálně v řešení kolegů z oddělení reklamací a stížností.
Kontaktován s vyjádřením budete nejpozději do 30 dnů. Za vzniklé komplikace se omlouvám.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Online Media Konzultant
O2 Česká republika
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel rozhodl již dále nevyužít možnosti reagovat, tímto stížnost uzavíráme.