Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Tesco Rychnov nad Kněžnou 516 01 - od ledna 2020 jsem nespokojena (já i moje maminka) s cenami, které se rapidně v tomto řetězci neúměrně oproti jiným řetězcům zvedly a hlavně se systémem samoobslužných pokladen. Já nejdu jen pro rohlík a nějakou vodu na pití, já nakupuji na celý týden. Moje 80 let maminka nakupuje také na celý týden. Nechápu, proč musíme celý nákup skenovat na samoobslužných pokladnách? Proč mám dělat práci za zaměstnance?! Proč není alespoň jedna pokladna s pokladní k dispozici, když končí noční směna v automobilce, kde jsou cizinci? Potom obsluha na informacích, která tam běhá jako posedlá, zvyšuje hlas, že já jsem si zadala jablka??? Když není uvedena cena, ale až po zvážení? Proč mám znát názvy pečiva, které jsem si vybrala? Každý týden je zde nedoplněné zboží, každý týden je zde nepořádek, u zeleniny jsem se dnes smekla po kuličce hroznového vína, vyrovnávala jsem pád, hnula jsem si s levým kolenem - mám to nafocené,budu řešit až po lékařském vyšetření. U květin vylitá voda. Pak probíhá hlášení ohledně bezpečnosti nakupujících - oživení srdce. A co bezpečnost nakupujících, aby na vodě a na zbytku ovoce neuklouzli??? Ráno jsou neustále palety, doplňování zboží,tvrdé rohlíky - jako čerstvé.
Opravdu jako řetězec jdete dolů..... Nehodlám vykonávat práci za zaměstnance, ze mě máte příjem, tím, že nakoupím!
Funkční pokladní na pokladně od otevírací doby v sobotu i v neděli.
|
Tweet |
Ohledně zavedení samoobslužných pokladen platí, že je interní věcí prodávajícího, jakému způsobu úhrady kupní ceny dá přednost. Pouze pro úplnost odpovědi uvádíme, že obecně platí, že prodejce není oprávněn odmítnout od spotřebitele jako prostředek úhrady kupní ceny tuzemské peníze jakožto zákonné platidlo.
Ohledně náhrady újmy způsobené v prostorách provozovny prodávajícího platí dle § 2924 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, že: "Kdo provozuje závod nebo jiné zařízení sloužící k výdělečné činnosti, nahradí škodu vzniklou z provozu, ať již byla způsobena vlastní provozní činností, věcí při ní použitou nebo vlivem činnosti na okolí. Povinnosti se zprostí, prokáže-li, že vynaložil veškerou péči, kterou lze rozumně požadovat, aby ke škodě nedošlo." Z toho plyne, že nebyl-li v provozovně prodávajícího dodržen určitý standard péče (např. hygienické), je možné se náhrady újmy domáhat po prodejci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.