Počet nahlášených stížností: | 44 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
byl sem satelitni spolecnosti Skyling upozornen, ze mi konci registrace a tedy i servisni poplatek č.dekodovaci karty 42743583181 typ karty Irdeto datum registrace 13.08.2012 a datum nove splatnosti poplatku 13.08 2014. Novy polatek na jeden rok sem poukazal dle tiskopisu na ucet Skylink 43-0843190287/0100 SS 100 VS 2743583181 (poslednich 10 č.na karte Irdeto prikazem 08.08.2014 se splatnosti 13.08.2014. Posta 46401 Frydlantv Č. 40625 6 2 0000 0000000000000000001 731 83258 11 163000 /2 000000000/. Toho casu mi byl vypnut prijem programu a ptam se kde je chyba! Spozdravem Miron Pasula
jak dal mam postupovat v pripade nereseni situace!
|
Tweet |
Spotřebiteli doporučujeme uplatnit písemnou reklamaci služby, aby měl doklad o datu a obsahu reklamace. Společnost má na vyřízení reklamace jeden měsíc od jejího podání.
Pokud zákazník zadá datum splatnosti platby na stejný den jako je účinnost Servisního poplatku, je nutné počítat se třemi dny na zpracování a přiřazení platby ke kartě, jak je uvedeno na našich webových stránkách. Platbu jsme přiřadili ke kartě dnes, tedy 15.8.2014 a karta je plně funkční. Aby nedošlo k odpojení služeb je nutné platbu poslat alespoň se zmiňovaným třídenním předstihem před datem účinnosti Servisního poplatku.
Dobry den,
leta platim timto zpusobem to znamena ke dni splatnosti a prozatim sem se nesetkal s tim ze platim spatne jen, ze musim? dodrzet 3 denni termin pred splatnosti a to vzdy dodrzuji a myslim , ze ani tohle uz neni podminkou? Vase odpoved je, ze karta je uz plne funkcni.... bohuzel ....!!! Nejde cela NOVA a Prima k temto programum nemam nadale povoleny pristup pres Satelit! S pozdravem Miron Pasula
Vážený pane Pašulo,
doporučuji kontaktovat zákaznický servis telefonicky, jakmile budete u Vašeho satelitního přijímače. Operátoři Vám s tímto problémem pomohou.
Dobry den,
dekuji za odpoved a taky za radu, ale na zadnem tiskopisu od Skylinku sem nenasel zadne tel. cislo kde by bylo mozne Skylink kontaktovat po telefonu jinak bych to uz vyuzil! Spozdravem Miron Pašula
Vzhledem k tomu, že společnost Skylink již nevyužila možnosti vyjádřit se, tímto stížnost uzavíráme.