Společnost


M7 Group S.A; Satelitní televize Skylink

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#4029Zaplacený poplatek, ale příjem mi byl vypnut

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2014, před 10 lety

Mirron Pašula

Znění stížnosti

Dobry den,
byl sem satelitni spolecnosti Skyling upozornen, ze mi konci registrace a tedy i servisni poplatek č.dekodovaci karty 42743583181 typ karty Irdeto datum registrace 13.08.2012 a datum nove splatnosti poplatku 13.08 2014. Novy polatek na jeden rok sem poukazal dle tiskopisu na ucet Skylink 43-0843190287/0100 SS 100 VS 2743583181 (poslednich 10 č.na karte Irdeto prikazem 08.08.2014 se splatnosti 13.08.2014. Posta 46401 Frydlantv Č. 40625 6 2 0000 0000000000000000001 731 83258 11 163000 /2 000000000/. Toho casu mi byl vypnut prijem programu a ptam se kde je chyba! Spozdravem Miron Pasula


Požadované řešení

jak dal mam postupovat v pripade nereseni situace!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2014 09:21, před 10 lety

Spotřebiteli doporučujeme uplatnit písemnou reklamaci služby, aby měl doklad o datu a obsahu reklamace. Společnost má na vyřízení reklamace jeden měsíc od jejího podání.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.8.2014 11:51, před 10 lety

Pokud zákazník zadá datum splatnosti platby na stejný den jako je účinnost Servisního poplatku, je nutné počítat se třemi dny na zpracování a přiřazení platby ke kartě, jak je uvedeno na našich webových stránkách. Platbu jsme přiřadili ke kartě dnes, tedy 15.8.2014 a karta je plně funkční. Aby nedošlo k odpojení služeb je nutné platbu poslat alespoň se zmiňovaným třídenním předstihem před datem účinnosti Servisního poplatku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
15.8.2014 17:13, před 10 lety


Mirron Pašula

Dobry den,
leta platim timto zpusobem to znamena ke dni splatnosti a prozatim sem se nesetkal s tim ze platim spatne jen, ze musim? dodrzet 3 denni termin pred splatnosti a to vzdy dodrzuji a myslim , ze ani tohle uz neni podminkou? Vase odpoved je, ze karta je uz plne funkcni.... bohuzel ....!!! Nejde cela NOVA a Prima k temto programum nemam nadale povoleny pristup pres Satelit! S pozdravem Miron Pasula

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.8.2014 09:38, před 10 lety

Vážený pane Pašulo,
doporučuji kontaktovat zákaznický servis telefonicky, jakmile budete u Vašeho satelitního přijímače. Operátoři Vám s tímto problémem pomohou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.8.2014 11:59, před 10 lety


Mirron Pašula

Dobry den,
dekuji za odpoved a taky za radu, ale na zadnem tiskopisu od Skylinku sem nenasel zadne tel. cislo kde by bylo mozne Skylink kontaktovat po telefonu jinak bych to uz vyuzil! Spozdravem Miron Pašula

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 16:06, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že společnost Skylink již nevyužila možnosti vyjádřit se, tímto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.