Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#40291Nedostatek akčního zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2020, před 5 lety

Aleš Třmínek

Znění stížnosti

Podávám stížnost na nedostatek zboží, konkrétně zboží na MasterChef.
Neustále poslouchám masírování reklamou v televizi, jak Mr. Kašpárek už vaří s noži a pánvičkami, my nakupujeme potraviny, kvůli bodům na nože a ty neustále nejsou!!!! Jedná se o nože na sýr a steakové nože.
Co s tím budete dělat??? Ostatní zákazníci si vylévají zlost na prodavačkách, že nic není,ale ty to neovlivní.Co kdyby někdo z vedení Vaší firmy zvedl laskavě zadek a šel to vysvětlovat nespokojeným zákazníkům.
Když si nedokážete zajistit dostatek všeho, tak se na to vykašlete a nedělejte zbytečně zle.
Máte tam asi dost neschopných managerů, kteří nevědí, co je skutečný prodej a styk se zákazníkem.
Masterchef je skutečně perfektní pořad, tak jim ho nekažte.
Mám vyplněných několik karet a to, že nože nemáte a je akce do konce března mě fakt nezajímá, svoje zboží budu chtít třeba v dubnu, za stejnou cenu.
Svoje peníze jsem mohl utratit jinde a podle zákona je toto klamavá reklama.
Když jste tak neschopní,tak to raději nedělejte.
Chodím nakupovat do prodejny v Liberci ve Švermově ulici na Františku
a pokud budete mít neustále problémy tohoto typu, přestanu k Vám chodit nakupovat.
Kolektiv prodejny je ochotný a poctivý, ale je mi jich líto, že na ně zákazníci neustále křičí nebo nadávají. Měli by jste tam stát někdo z vedení a vyžrat si svoji neschopnost.
Očekávám nápravu a zároveň srozumitelnou odpověď na můj e-mail i Váš portál, ale ne nacvičené fráze jako pro tisk.
Díky za odpověď
Třmínek Aleš


Požadované řešení

dostatečné vykrytí zbožím od začátku do konce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 10:32, před 5 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta.

Spotřebitel může podat podnět přímo k příslušnému krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2020 22:44, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.