Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Podávám stížnost na nedostatek zboží, konkrétně zboží na MasterChef.
Neustále poslouchám masírování reklamou v televizi, jak Mr. Kašpárek už vaří s noži a pánvičkami, my nakupujeme potraviny, kvůli bodům na nože a ty neustále nejsou!!!! Jedná se o nože na sýr a steakové nože.
Co s tím budete dělat??? Ostatní zákazníci si vylévají zlost na prodavačkách, že nic není,ale ty to neovlivní.Co kdyby někdo z vedení Vaší firmy zvedl laskavě zadek a šel to vysvětlovat nespokojeným zákazníkům.
Když si nedokážete zajistit dostatek všeho, tak se na to vykašlete a nedělejte zbytečně zle.
Máte tam asi dost neschopných managerů, kteří nevědí, co je skutečný prodej a styk se zákazníkem.
Masterchef je skutečně perfektní pořad, tak jim ho nekažte.
Mám vyplněných několik karet a to, že nože nemáte a je akce do konce března mě fakt nezajímá, svoje zboží budu chtít třeba v dubnu, za stejnou cenu.
Svoje peníze jsem mohl utratit jinde a podle zákona je toto klamavá reklama.
Když jste tak neschopní,tak to raději nedělejte.
Chodím nakupovat do prodejny v Liberci ve Švermově ulici na Františku
a pokud budete mít neustále problémy tohoto typu, přestanu k Vám chodit nakupovat.
Kolektiv prodejny je ochotný a poctivý, ale je mi jich líto, že na ně zákazníci neustále křičí nebo nadávají. Měli by jste tam stát někdo z vedení a vyžrat si svoji neschopnost.
Očekávám nápravu a zároveň srozumitelnou odpověď na můj e-mail i Váš portál, ale ne nacvičené fráze jako pro tisk.
Díky za odpověď
Třmínek Aleš
dostatečné vykrytí zbožím od začátku do konce
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta.
Spotřebitel může podat podnět přímo k příslušnému krajskému živnostenskému úřadu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.