Společnost


Dráčik - DUVI CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40293Nevhodné chování prodavačky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2020, před 5 lety

Jiřina Trmíková

Znění stížnosti

Dne 7.3.2020 jsem navštívila prodejnu Dráčik v České Lípě,Borská 3215,vybrala si zboží za 109,- a chtěla zaplatit 2.000.- bankovkou.Slečna,která obsluhovala pokladnu,tuto bankovku odmítla s tím,že nemá na vrácení a pokud jí nedám bankovku menší,tak mi zboží neprodá.Drzím a arogantním chováním mě upozornila na skutečnost,že vaše prodejna není směnárna.Protože jsem o zboží měla zájem,nezbylo mi nic jiného,než si menší hodnotu peněz obstarat sama.
Tímto vás žádám o informaci,zda je mojí povinností si při návštěvě vaší prodejny nejdřív obstarat menší hodnoty bankovek,nebo je to povinností vašeho zaměstnance.
Předem děkuji za vaši informaci
Trmíková Jiřina


Požadované řešení

Informovat prodavačku o vhodném chování k zákazníkovi a udělat takové opatření,aby mohl zákazník navštívit vaší prodejnu s jakoukoliv naší platnou bankovkou.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2020 11:32, před 5 lety

Ohledně přijímání či odmítání plateb v určité formě platí následující. Zákon č. 136/2011 Sb., o oběhu bankovek a mincí, sice stanoví povinnost každému přijímat tuzemské peníze, ale nemůžeme z toho vyvodit, že prodejce musí být vždy schopen v rámci zaplacení zboží vrátit hotovost na bankovku jakékoliv nominální hodnoty. Cílem právní úpravy bylo zejména zamezení odmítání určitých bankovek či mincí. V praxi tedy bude záležet vždy na smluvních stranách, jak problém vyřeší. Je možné, že prodavačka si rozmění u kolegyně nebo spotřebitel zvolí jinou platební metodu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2020 16:56, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.