Společnost


Aurora Ignite Devine & Co s.r.o. - vevio.cz

Počet nahlášených stížností:500
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#40296Odstoupení od smlouvy - nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 1 den 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2020, před 5 lety

Dušan Moravec

Znění stížnosti

Na stránkách obchodu www.rivalenti.cz jsem objednal zboží které však pro dodání neodpovídalo vzhledu na webu (jiný potisk) - na stránkách obchodu jsem vyplnil formulář k vrácení zboží a žádal vrácení peněz (13.02.2020). Na základě toho mi přišel email (14.02.2020) o zahájení reklamace, na který jsem obratem reagoval,že nechci zboží reklamovat ale že odstupuji od kupní smlouvy (14.02.2020) a požadoval informaci kam mohu zbozi vrátit. Následně jsem emailem žádal znovu o informace k vrácení zboží (03.03.2020),neboť obchod nijak nekomunikuje a nereaguje na mé emaily.


Produkt

Pánská vyšívaná mikina Just Break It Barva: H-dark gray, Velikost: M


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz z důvodu odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2020 11:02, před 5 lety

Pokud spotřebitel využil svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží, je prodávající povinen vrátit spotřebiteli přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitel právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.6.2020 17:58, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.