Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.10.2019 jsem učinila objednávku. Dodané zboží neodpovídalo fotografii. Vše jsem podle jejich instrukcí nafotila a zboží reklamovala prostřednictvím jejich formuláře 4.12.2019 (přiložila jsem požadované fotografie). Do dnešního dne nemám žádnou odpověď. Jednalo se o částku 1937,- Kč.
objednávka č. 977245
Dámské stylové šaty Rargissy Barva: Yellow, Velikost: S 1 299 Kč Dámský mikinový kabát Harley Barva: Hot Pink, Velikost: S 1 699 Kč Dámský luxusní kožich Fragel Barva: 4, Velikost: S 1 939 Kč
Žádám o vyřešení mé reklamace - vrácení částky za zboží 1937,-.
|
Tweet |
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelkou nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.