Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:371
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

52%
48%
Toto skore je založeno na 136 stížnostech.

#4030Nevyřízené odstoupení od smlouvy po uplynutí 30 dnů

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.08.2014, před 10 lety

Jiří Kalaš

Znění stížnosti

Dne 11.7.20014 jsem zakoupil na e-shopu sloupový ventilátor a vyzvedl na prodejně Okay Kladno, filiálka 1035. Doma jsem zjistil, že ventilátor nelze zkompletovat, protože podstavec, který by měl mít "levou a pravou" stranu, má pouze dvě identické, které do sebe nepasují. Dále ventilátor nedisponoval funkcí časovače, která byla v popisu u výrobku na e-shopu uvedena. Další vadou bylo katastrofální zpracování plastů, které všemožně odstávaly a byly staženy izolepou a dále plno ostrých plastových otřepů a nedolitků. Ventilátor jsem okamžitě následující pracovní den, 14.7.2014, odnesl zpět do prodejny, kde jsme sepsali odstoupení od smlouvy č. 1035/14070032 a výrobek jsem předal. K mému úžasu ani po 30 dnech peníze nevrátili a na e-mail nereagují. Navštívil jsem proto opět prodejnu, kde mi ale pouze sdělili, že výrobek odeslali a průběh a stav reklamace jim není znám, protože se jedná o e-shop a to jde mimo ně. Navíc by mě zajímalo, proč mi nevrátí zpět i poplatek za osobní odběr výrobku a to nepočítám další cestu do prodejny a čas,který jsem už s touto záležitostí strávil. Příště si dám asi větší pozor na kvalitní obchod.


Produkt

Sloupový ventilátor Ardes Q80


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet, jak bylo uvedeno při sepsání odstoupení od smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2014 09:17, před 10 lety

V tomto případě spotřebitel uvádí, že bylo sepsáno odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupení může spotřebitel uplanit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, protože kupní smlouva byla uzavřena přes internet. Ustanovení § 1832 občanského zákoníku stanoví prodejci povinnost vrátit spotřebiteli všechny zaplacené prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Společnost se v tuto chvíli ocitá v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.8.2014 12:55, před 10 lety

Vážený pane Kalaši,
děkuji za Váš příspěvek. Velmi nás mrzí, že u nás zakoupené zboží nesplňovalo Vaše požadavky. Důkladně jsme
průběh Vašeho odstoupení od Kupní smlouvy prověřili a rádi bychom se Vám omluvili za prodlení ve výplatě prostředků. Zároveň potvrzujeme naši telefonickou dohodu s vyřešením celého případu.
Kvalitu tohoto zboží aktuálně prověřujeme a následně zvážíme úpravu textu výrobku, případně zastavení jeho prodeje.

Věřím, že celá záležitost byla vyřešena k Vaší spokojenosti a že i v budoucnu zůstanete našim spokojeným zákazníkem.

S přáním hezkého dne,
Marek Planeta
Vedoucí oddělení péče o zákazníka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
20.8.2014 18:17, před 10 lety


Jiří Kalaš

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
dnes dorazili peníze na účet a to v celé výši i s poplatkem za vyzvednutí. Doufám, že společnost bude příště pečlivější a nenechá své zákazníky tak dlouho čekat. Děkuji dTestu za pomoc při vyřízení.
S pozdravem
Jiří Kalaš