Počet nahlášených stížností: | 371 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 11.7.20014 jsem zakoupil na e-shopu sloupový ventilátor a vyzvedl na prodejně Okay Kladno, filiálka 1035. Doma jsem zjistil, že ventilátor nelze zkompletovat, protože podstavec, který by měl mít "levou a pravou" stranu, má pouze dvě identické, které do sebe nepasují. Dále ventilátor nedisponoval funkcí časovače, která byla v popisu u výrobku na e-shopu uvedena. Další vadou bylo katastrofální zpracování plastů, které všemožně odstávaly a byly staženy izolepou a dále plno ostrých plastových otřepů a nedolitků. Ventilátor jsem okamžitě následující pracovní den, 14.7.2014, odnesl zpět do prodejny, kde jsme sepsali odstoupení od smlouvy č. 1035/14070032 a výrobek jsem předal. K mému úžasu ani po 30 dnech peníze nevrátili a na e-mail nereagují. Navštívil jsem proto opět prodejnu, kde mi ale pouze sdělili, že výrobek odeslali a průběh a stav reklamace jim není znám, protože se jedná o e-shop a to jde mimo ně. Navíc by mě zajímalo, proč mi nevrátí zpět i poplatek za osobní odběr výrobku a to nepočítám další cestu do prodejny a čas,který jsem už s touto záležitostí strávil. Příště si dám asi větší pozor na kvalitní obchod.
Sloupový ventilátor Ardes Q80
Vrácení peněz na účet, jak bylo uvedeno při sepsání odstoupení od smlouvy.
|
Tweet |
V tomto případě spotřebitel uvádí, že bylo sepsáno odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupení může spotřebitel uplanit ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, protože kupní smlouva byla uzavřena přes internet. Ustanovení § 1832 občanského zákoníku stanoví prodejci povinnost vrátit spotřebiteli všechny zaplacené prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Společnost se v tuto chvíli ocitá v prodlení.
Vážený pane Kalaši,
děkuji za Váš příspěvek. Velmi nás mrzí, že u nás zakoupené zboží nesplňovalo Vaše požadavky. Důkladně jsme
průběh Vašeho odstoupení od Kupní smlouvy prověřili a rádi bychom se Vám omluvili za prodlení ve výplatě prostředků. Zároveň potvrzujeme naši telefonickou dohodu s vyřešením celého případu.
Kvalitu tohoto zboží aktuálně prověřujeme a následně zvážíme úpravu textu výrobku, případně zastavení jeho prodeje.
Věřím, že celá záležitost byla vyřešena k Vaší spokojenosti a že i v budoucnu zůstanete našim spokojeným zákazníkem.
S přáním hezkého dne,
Marek Planeta
Vedoucí oddělení péče o zákazníka
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
dnes dorazili peníze na účet a to v celé výši i s poplatkem za vyzvednutí. Doufám, že společnost bude příště pečlivější a nenechá své zákazníky tak dlouho čekat. Děkuji dTestu za pomoc při vyřízení.
S pozdravem
Jiří Kalaš