Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zajišťoval jsem pohřeb sestry D.B. za jejího druha, se kterým žila 40 let.Ten má téměř 88 let a je invalida, proto jsem se této smutné záležitosti ujal. Na jejich provozovně mi byla vystavena faktura-2020010068 na 16470,- Kč za pohřeb ,kterou jsem kartou zaplatil.Je pochopitelné k rozrušení skonu sestry od kterého uběhly 3 hodiny, že jsem nic důkladně nekontroloval.Až doma jsem se zarazil nad první položkou "zajištění pohřbu-bez obřadu" s vyfakturovanou částkou 2500,01 Kč.Za tuto sumu neprovedla PS vůbec nic a po tel.dotazu za 3 dny mi bylo sděleno, že toto vykalkulovala majitelka PS ,ale nevím za co.Jde o bezpracný zisk a okradení seniora pana Eduarda Kováře jejího druha.Žádám, aby tento neoprávněně naúčtovaný poplatek mu byl vrácen.
Vřesina 8.3.2020
Pohřebné
Vrácení neoprávněné částky
|
Tweet |
Poskytovatel služby je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit (například prostřednictvím ceníku). Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.