Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 1.11.2019 jsem po 4 opravách odstoupil od kupní smlouvy na hoverboard.
Po několika ústních i mailových urgencích mi bylo vráceno dne 21.11.2019 na účet 3000 Kč.
Kupní cena vč. nákladů spojených s uznanou reklamací však byla 4524,- Kč.
Opakovaně jsem mailem 16.1.2020 a 2.2.2020 i telefonicky 21.1.2020 žádal o vrácení zbylé částky 1524,- Kč na můj účet. Doposud bez efektu.
Hoverboard Standard red LOW (1558) - objednávka č. 213614251
Vrácení zbylé částky 1524,- Kč
|
Tweet |
Pokud bylo odstoupeno od kupní smlouvy z důvodu vadného plnění ze strany prodávajícího, nemá prodávající právo na náhradu za znehodnocení vracené věci, ke kterému došlo jejím běžným opotřebením za dobu od převzetí věci kupujícím (dle ustálené judikatury, např. sp. zn. 33 Cdo 1323/2013). Spotřebitel má tedy právo žádat vrácení celé kupní ceny.
V případě uznané reklamace má spotřebitel ze zákona právo na proplacení nutných nákladů, kterými se rozumí mj. i poštovné.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.