Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
dne 7. března t.r. jsem cestovala z Plzně, hl. n. do Hořovic.
Předpokládala jsem, že odjedu vlakem č. 7821, odjezd 17:41.
Vlak však jel pouze do Rokycan, což mi potvrdil i průvodčí a informace byla i na světelných informačních tabulích.
To že spoj 7821 má jet do Berouna, je na internetu, na papírových letácích
a to, že měl jet vlak do Berouna, bylo i na informační tabuli v Hořovicích.
Děkuji za odpověď
Ivana Krausová
Nevím, jestli vlak jede, nebo skutečně končí v Rokycanech.
|
Tweet |
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince CZS 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné obrátit se přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.