Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#40308Informace o spojení dne 7. března 2020

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

31 minut 19 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
09.03.2020, před 5 lety

Ivana Krausová

Znění stížnosti

Vážení,
dne 7. března t.r. jsem cestovala z Plzně, hl. n. do Hořovic.
Předpokládala jsem, že odjedu vlakem č. 7821, odjezd 17:41.
Vlak však jel pouze do Rokycan, což mi potvrdil i průvodčí a informace byla i na světelných informačních tabulích.
To že spoj 7821 má jet do Berouna, je na internetu, na papírových letácích
a to, že měl jet vlak do Berouna, bylo i na informační tabuli v Hořovicích.
Děkuji za odpověď
Ivana Krausová


Požadované řešení

Nevím, jestli vlak jede, nebo skutečně končí v Rokycanech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.3.2020 09:30, před 5 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince CZS 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Po vzájemné komunikaci se společností zdůrazňujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je nutné obrátit se přímo na ČD na kontaktech uvedených výše.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.