Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobrý den.
Než si začnu stěžovat, chtěla bych podotknout, že v Lidlu velice ráda nakupuji(někdy i každý den) a utratím tam nemálo peněz.
Dnes jsem si tedy přivstala a jela do našeho Lidlu v Moravské Třebové. Akční den v 7:00 hodin. Chtěla jsem koupit chlapeckou a dívčí bundu 98/104. Byla jsem u regálu PRVNÍ a zboží tam nebylo ani v jiných velikostech. Proto se ptám, jestli má vůbec cenu vstávat, když zboží není na prodejně nebo ho snad prodavačky měly jen pro sebe.?!!!!
Prosím o vaše vyjádření a zjištění skutečnosti.
Děkuji Janečková A., Moravská Třebová.
prošívaná chlapecká(modrá s oranž. zipem) a dívčí bunda(růžová s kapucí)Lupilu
Chtěla bych si požadované zboží zakoupit s touto slevou na naší prodejně v Moravské Třebové. Chlapeckou modrooranžovou prošívanou bundu 98/104 nebo 104 a dívčí růžovou s kapucí 98/104 nebo 104.
Děkuji
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Dobrý den, paní Janečková,
je nám líto, že jste nesehnala poptávané bundy, jak nicméně uvádíme v letáku, šlo o výprodej starší akce a Lidl si tedy vyhrazuje právo změny v balení a variantě nabízeného zboží.
Děkujeme za pochopení. S pozdravem
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.