Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jel jsem vlakem trasa Praha - Hradec Králové, koupil jsem si e-jízdenku online v mobilu. Ještě než se vlak vůbec rozjel, bylo oznámeno, že bude mít vlak cca 60 minut zpoždění. Spěchal jsem na schůzku a tak jsem vystoupil, rychle jsem si přes mobil zabookoval a zaplatil jiný vlak jedoucí za pár minut a odjel jsem do HK. Druhý jsem jsem vyplnil formulář pro navrácení jízdného, kde dopravce uvádí, že když je zpoždění 60 minut, peníze za jízdenku vrací. Byl mi však zaslán email, že mi žádné peníze vracet nebudou. Prosím o pomoc
Vrácení peněz
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/