Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem na design4life Konferenční stolek POTONS za cenu 5333 Kč včetně DPH v 2/2019. Avizovaná dodací lhůta do 6 týdnů se po mnoha urgencích protáhla do 7/2019, ale zboží bylo dodáno v jiné barvě. Po dohodě s dodavatelem jsem přistoupila na návrh vrácení 50% z kupní ceny. Dodavatel poslal ihned i fakturu na částku -2607Kč a spolešnost PM life s.r.o. se splatností 23.7.2019. Dodnes mi peníze nebyly vráceny ani po mnoha emailových urgencích. Na telefon se totiž nelze dovolat.
Nezapplacená faktura - vrácení peněz za dodání zboží ve špatné barvě
Zaplacení faktury a dohodnuté částky 2607 Kč na můj účet.
|
Tweet |
Pokud byla reklamace vadně dodaného zboží vyřešena poskytnutím slevy ve výši 50 % z kupní ceny, pak je prodejce povinen vyřidit reklamaci včetně případného vrácení peněz ve lhůtě 30 dnů od uplatnění reklamace.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nevyřízením uplatněné reklamace ve lhůtě 30 dní ode dne uplatnění, pokud nebyla prokazatelně sjednána mezi stranami lhůta delší, se dopouští společnost přestupku. Spotřebitel má v takovém případě možnost podat podnět České obchodní inspekci k provedení kontroly.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.