Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 10.6.2014 jsem v prodejně CCC Avion Brno zakoupila 3 páry bot. Podotýkám že se jednalo o sandály označené jako vycházková obuv. Dne 22.7. jsem dva páry bot reklamovala na jedněch se utrhl řemínek přes patu a na druhých opadaly kamínky. První pár opravili tím, že řemínek přišili a zkrátili, reklamaci jsme nepřevzali a požadovali zkrácení i druhého řemínku, zatím čekáme na výsledek. U druhého páru byla reklamace zamítnuta s odůvodněním, že ztráta ozdoby či jiné součásti je považována za mechanické poškození obuvi. Zákazník musí k reklamaci předložit všedchny části obuvi také proto, že prodejce ani výrobce nejsou povini skladovat náhradí díly. Mechanické poškození nemůže být spojováno s dobou používání. Do zamítnutí jsem napsala, že nesouhlasím, jelikož je v rozporu s občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele, boty jsem nosila jen občas a neodolaly běžnému opotřebení, navíc o tom, že na ozdoby se reklamace nevztahuje, mne nikdo neinformoval. Tyto sandály mám doma ještě jedny, protože se mi opravdu líbily a kamínky také opadaly, zatím jsem je nereklamovala, momentálně jsem dost znechucená z této zaléžitosti nemluvě o aroganci paní vedoucí na této pobočce. Upřímně nevím jak mám opadané kamínky na ulici hledat, když si ani nevšimnu, že mi nějaký upadl a dle jakého zákona mám povinnost je dodat?
Obuv MI17-1-28-381 43 (utržený řemínek) Obuv WSS14-259 37 (sandály s opadanými kamínky)
Žádám buď vrácení kupní ceny nebo opravu.
|
Tweet |
Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 občnaského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Pokud v důsledku vady (např. špatného lepení), došlo ke ztrátě nějakých částí, odpovídá za to prodávající. Jiné ujednání by bylo neúčinné. Záruka se vztahuje na celou věc.
Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.