Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#4033Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2014, před 10 lety

Jana Libišová

Znění stížnosti

Dne 10.6.2014 jsem v prodejně CCC Avion Brno zakoupila 3 páry bot. Podotýkám že se jednalo o sandály označené jako vycházková obuv. Dne 22.7. jsem dva páry bot reklamovala na jedněch se utrhl řemínek přes patu a na druhých opadaly kamínky. První pár opravili tím, že řemínek přišili a zkrátili, reklamaci jsme nepřevzali a požadovali zkrácení i druhého řemínku, zatím čekáme na výsledek. U druhého páru byla reklamace zamítnuta s odůvodněním, že ztráta ozdoby či jiné součásti je považována za mechanické poškození obuvi. Zákazník musí k reklamaci předložit všedchny části obuvi také proto, že prodejce ani výrobce nejsou povini skladovat náhradí díly. Mechanické poškození nemůže být spojováno s dobou používání. Do zamítnutí jsem napsala, že nesouhlasím, jelikož je v rozporu s občanským zákoníkem a zákonem na ochranu spotřebitele, boty jsem nosila jen občas a neodolaly běžnému opotřebení, navíc o tom, že na ozdoby se reklamace nevztahuje, mne nikdo neinformoval. Tyto sandály mám doma ještě jedny, protože se mi opravdu líbily a kamínky také opadaly, zatím jsem je nereklamovala, momentálně jsem dost znechucená z této zaléžitosti nemluvě o aroganci paní vedoucí na této pobočce. Upřímně nevím jak mám opadané kamínky na ulici hledat, když si ani nevšimnu, že mi nějaký upadl a dle jakého zákona mám povinnost je dodat?


Produkt

Obuv MI17-1-28-381 43 (utržený řemínek) Obuv WSS14-259 37 (sandály s opadanými kamínky)


Požadované řešení

Žádám buď vrácení kupní ceny nebo opravu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2014 09:11, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 občnaského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku by měl provést prodávající. Pokud v důsledku vady (např. špatného lepení), došlo ke ztrátě nějakých částí, odpovídá za to prodávající. Jiné ujednání by bylo neúčinné. Záruka se vztahuje na celou věc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.11.2014 08:44, před 10 lety

Společnost CCC Czech, s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.