Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer, dne 2.12.2019 jsem u společnosti vevio.cz udělala objednávku. Zboží jsem ihned zaplatila bankovním převodem. Do teďka nemám ani zboží ani peníze.
Po 2 měsících mi byl zaslán tento email:
Objednávka č. 1984197 - Balíček ztratila zásilková služba
Vážený zákazníku,
je nám to velice líto, ale Vaše balíčky: Dámská mikina Hellsia za 429,-ztratila zásilková služba.
Pokud si přejete vrátit peníze pošlete nám prosím číslo účtu, kam máme částku zaslat.
Omlouváme se za způsobené komplikace a děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem,
Adéla Musilová
Zákaznická podpora Vevio.cz
Vyplnila jsem reklamační formulář. Došlo mi potvrzení o přijetí reklamace a to 3.2.2020, od té doby ani po urgenci žádná zpráva či odezva.
Potvrzení přijetí reklamačního formuláře - 34789 - Podpora Vevio
Děkujeme za vyplnění reklamačního formuláře!
Rádi bychom Vám oznámili, že Vámi vyplněný reklamační formulář jsme úspěšně přijali.
Tímto Vám také oznamujeme, že od tohoto dne začíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace.
Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona 30 dní, viz § 19 odst. 3, § 24 odst. 7 písm. v) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, § 605 a § 607 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, Rozsudek Nejvyššího soudu 33 Cdo 3228/2009.
Reklamace standardně vyřizujeme během týdne, max. 10 prac. dní.
Informace pro Vás:
Po vyplnění formuláře již nemusíte nic dělat, vyčkejte prosím, než Vás pracovník reklamačního oddělení bude kontaktovat.
Děkujeme,
níže naleznete kopii reklamačního formuláře.
Firma nekomunikuje.
Číslo objednávky 1984197 - Dámská mikina Hellsia Pink and black
Vrátit peníze za nedodané zboží na bankovní účet.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.