Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
7.3.2020 Vám byla poukázána částka za objednanou roušku ve výši 249, Dnes jsem byla upozorněna na to, že mám Poště zdarma uvedou částku za roušku poukázat jim.
podat mně informaci jak mám dál postupovat
|
Tweet |
Pokud již spotřebitelka kupní cenu uhradila, je prodávající povinen dodat zboží. Spotřebitelce doporučujeme, aby si uchovala všechny dokumenty, jež prokazují úhradu kupní ceny.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
napište nám prosím číslo objednávky. Situaci poté rádi prověříme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Rouška byla objednána na základě nabídky na internetu dne 7.3..2020 / do košíku /.Zaplacena dne 7.3.2020 na účet 29OO295296/2010, var. symbol O182501083.Z výpisu mého konta byla tato částka poukázána 7.3.2020.
Váš požadavek zaslat objednávku pochopitelně nemžu, protože byla provedena přímo na internetu, zaslat můžu snad jen výpis z mého účtu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
děkujeme za zpětnou vazbu a prosíme o zaslání potvrzení o provedené platbě k dořešení situace.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobrý den,
v příloze zasílám potvrzení o provedené platbě. Hlaváčová
ve Vaší objednávce 102501083 je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí.
Vaše objednávka byla expedována dne 11.3.2020. Vaše zboží je na cestě k Vám.
Veškeré informace a vysvětlení k době dodání lze najít v sekci Doprava a doba dodání - http://postovnezdarma.cz/doprava nebo také v sekci Jak to funguje.
V případě, že k Vám v uvedeném termínu zboží nedorazí, určitě nás neváhejte kontaktovat, řešili bychom s Vámi případnou reklamaci.
V jakém stavu se Vaše objednávka nachází zjistíte nejrychleji po přihlášení zde: http://postovnezdarma.cz/crma/track/index/
Pokud máte jakékoli další dotazy k Vaší objednávce, napište nám. Rádi Vám poradíme.
Hezký den přeje
Kateřina K..
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.