Společnost


INTERNET PORTAL s.r.o.

Počet nahlášených stížností:71
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#40336Zrušenie automatického strhávania peňazí s účtu-predplatného

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2020, před 5 lety

Ivan Kučerík

Znění stížnosti

Dobrý deň,prosí Vás o zrušenie automatického strhávania peňazí s účtu- predplatného som registrovaný ako Ivan8989 e mail pri registrovaní kuceriki@gmail.com ale ten je už nefunkčný...nový e mail je kucerikivan552@gmail.com,ďakujem za vaše služby a za vyhovenie mojej žiadosti vopred ďakujem,Kučerík Ivan


Produkt

Predplatné na mesiac


Požadované řešení

Zrušenie predplatného na dobu neurčitú.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.3.2020 08:33, před 5 lety

V obchodních podmínkách společnosti Internet portal s.r.o. je stanoveno v bodě 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.

Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.3.2020 13:25, před 5 lety

Dobrý den.

Uživatel nám poslal požadavek o zrušení předplatného na podporu naší stránky. Následně byl obeznámen s konkrétním postupem ohledně odstoupení od smlouvy. Uživatel byl upozorněn, že je potřebné postupovat podle obchodních podmínek a byli mu také odeslány konkrétní články týkající se odstoupení od smlouvy.
Oznámení na podpoře není odstoupení od smlouvy podle obchodních podmínek, s kterými uživatel souhlasil při registraci.

Odstoupení od smlouvy - výpověď jsme od uživatele neobdrželi a to ani na naší adrese uvedené v článku 2., ani na našem emailu uvedeném v článku 13. obchodních podmínek.

Předplatné jsme na základě této stížnosti ukončily. Plné členství uživateli skončí 30.3.2020. Stížnost považujeme za bezpředmětnou.

Flirtkontakt.sk

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.4.2020 18:52, před 5 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2020 17:38, před 5 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.