Počet nahlášených stížností: | 71 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý deň,prosí Vás o zrušenie automatického strhávania peňazí s účtu- predplatného som registrovaný ako Ivan8989 e mail pri registrovaní kuceriki@gmail.com ale ten je už nefunkčný...nový e mail je kucerikivan552@gmail.com,ďakujem za vaše služby a za vyhovenie mojej žiadosti vopred ďakujem,Kučerík Ivan
Predplatné na mesiac
Zrušenie predplatného na dobu neurčitú.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti Internet portal s.r.o. je stanoveno v bodě 14. ohledně ukončení smluvního vztahu, že uživatel, který využívá předplatného služeb portálu má právo kdykoliv ukončit svůj smluvní vztah s provozovatelem, a to písemnou výpovědí adresovanou na sídlo provozovatele specifikované v čl. 2 těchto všeobecných obchodních podmínek. Před odesláním je třeba oznámit ukončení na podpoře portálu. V takovém případě provozovatel nejpozději do 10 pracovních dnů ode dne, kdy mu bude shora uvedené ukončení účtu nebo předplatného doručeno, ukončí předplatné nebo smaže účet uživatele a ukončí také jeho předplatné.
Pokud byla uživatelem služeb vypovězena smlouva výše uvedeným způsobem prokazatelně na adresu sídla podnikatele, není oprávněn poskytovatel služby účtovat nadále platby za služby.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den.
Uživatel nám poslal požadavek o zrušení předplatného na podporu naší stránky. Následně byl obeznámen s konkrétním postupem ohledně odstoupení od smlouvy. Uživatel byl upozorněn, že je potřebné postupovat podle obchodních podmínek a byli mu také odeslány konkrétní články týkající se odstoupení od smlouvy.
Oznámení na podpoře není odstoupení od smlouvy podle obchodních podmínek, s kterými uživatel souhlasil při registraci.
Odstoupení od smlouvy - výpověď jsme od uživatele neobdrželi a to ani na naší adrese uvedené v článku 2., ani na našem emailu uvedeném v článku 13. obchodních podmínek.
Předplatné jsme na základě této stížnosti ukončily. Plné členství uživateli skončí 30.3.2020. Stížnost považujeme za bezpředmětnou.
Flirtkontakt.sk
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.