Počet nahlášených stížností: | 500 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, objednala jsem si
dámskou luxusní
bundu s kožíškem Lucy velikost XL za 1039,-Kč na stránkách společnosti Vevio .7. ledna mi poslali potvrzení, že platbu přijali. Do dnešního dne jsem zboží neobdržela. Číslo mé objednávky je 2138347 a číslo zákazníka je 2138347.
14. ledna 2020 mi poslali e-mail, že objednávku odeslali. Na poštu chodím pravidelně a do dnešního dne žádnou zásilku od společnosti Vevio nemají. Ani v evidenci nelze objednávku nalézt. Urgovala jsem objednávku, ale nikdo se mi neozývá . Chtěla bych odstoupit od smlouvy, ale nemám možnost se s nikým spojit (neodpovídají na e-mail).Ve smlouvě má společnost dodání zboží 5 až 40 pracovních dnů jako dobu dodání. Ta už jim ale vypršela.
14. ledna 2020 mi poslali e-mail, že objednávku odeslali. Na poštu chodím pravidelně a do dnešního dne žádnou zásilku od nich nemají. Ani v evidenci nelze objednávku nalézt.
V televizi minulý týden dávali v černých ovcích, že společnost Vevio jsou podvodníci . Prosím o radu, jak bych peníze dostala zpět. Nebo je to vše ztracené? Děkuji Bartošová, Povrly.
dámská luxusní bunda s kožíškem Lucy velikost XL za 1039,-Kč, číslo mé objednávky je 2138347 a číslo zákazníka je 2138347.
Vrátit peníze. Děkuji
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.