Společnost


Top Product CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#4034Nevyřízení reklamace - nedobytnost zboží ani peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 12 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2014, před 10 lety

Liba Milib

Znění stížnosti

objednala jsem si kráječ z výše uvedeného internetového obchodu, zboží došlo ale s prasklou miskou, tak jsem jej druhý den zaslala zpět na adresu pro vrácení zboží, viz přiložený pod.lístek (zboží doručeno 4.7.2014. Po několika urgencích (emailem, telefon společnost nezvedá) jsem do dnešního dne neobdržela ani náhradní zboží ani peníze zpět. Jelikož již o zboží zájem nemám, chtěla bych vrátit peníze.


Produkt

Professional Kitchen Dicer víceúčelový kráječ,


Požadované řešení

vrácení zboží včetně poštovného. tj. 606,-- Kč
e-mail. z 22.7.2014
Dobrý den, jelikož, na mé dotazy ohledně vráceného zboží a urgence se neobtěžujete ani odpovědět, na telefonní lince se ozve pouze záznamník s tím, že se firma ozve a dodnes se neozvala, považuji Vaši firmu za silně nesolidní. Proto žádám, o vrácení peněz za produkt který jsem objednala pod č. 040308, byl vrácen v řádném termínu protože byla mísa prasklá. Protože již nestojím o výměnu produktu plnou cenu včetně poštovného zašlete prosím na účet. cena byla 528,-- Kč, poštovné za vrácené zboží 78,-- Kč. Tj. 606,-- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2014 10:47, před 10 lety

V tuto chvíli je nutné rozlišit, zda spotřebitel uplatnil odstoupení od smlouvy, která byla uzavřena prostřednictvím prostředků komunikace na dálku, nebo využil reklamace.
Pokud bylo uplatněno odstoupení, prodávající byl povinen vrátit spotřebiteli všechny zaplacené finanční prostředky včetně nákladů na dodání nejpozději do 14 dnů od odstoupení.
Byla-li uplatněna reklamace s nárokem na výměnu zboží, prodávající má na vyřízení reklamace ze zákona nejpozději 30 dnů. Po marné uplatnění této lhůty má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.4.2015 16:04, před 10 lety

Společnost Top Product CZ, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.