Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#40347Nedodržení termínu doručení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.03.2020, před 5 lety

Eva Dragonová

Znění stížnosti

.Dne 8.3.2020 jsem obdržela oznámení, že druhý den, tedy 9.3.2020 mi bude doručena zásilka. V uvedený den jsem nemohla být doma, ihned jsem tedy napsala změnu termínu doručení. Ta mi byly mailem potvrzena a uvedeno datum doručení 10.3.2020. .2020 jsem dostala SSM, že mi bude doručována zásilka. Kontaktovala jsem řidiče (v tomto případě řidičku), dost hrubě mi bylo sděleno, že už má balík v autě. Když jsem řekla, že mi byla potvrzena změna termínu doručení až na druhý den, jen mi sdělila, že jenom může zásilku nechat uloženou v zásilkovně. Tímo pro mě celá akce objednání zboží ztratila význam, kdybych měla možnost si pro zboží dojet (jde o balík cca 15 kg), nemusela bych si je objednávat s dovozem domů.
Mohu k tomuto dostat nějaké vysvětlení - jak je možné, že mně byl potvrzen nový termín doručení a kurýr o ničem nevěděl?
Děkuji, Dragonová


Požadované řešení

Stačí mi pouze vysvětlení, jak mohlo k této chybě dojít, služeb PPL již nehodlám nikdy využít


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.3.2020 11:34, před 5 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2020 16:17, před 5 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.