Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V době objednávání jsem byl na pracovní cestě. Ta se nečekaně protáhla. Po příjezdu jsem zjistil skutečnost, že notebook není nový, jak obchod CZC tvrdí, ale již opravovaný. Neprodleně jsem zašel notebook reklamovat. Reklamace nebyla uznána.
Když notebook přišel z reklamace, vyjádření technika bylo, že s notebookem bylo již manipulováno. Stejně jak jsem uvedl v reklamačním protokolu v popisu závady. Tím říkám, že mi byl prodán již použitý notebook, bez jakéhokoli upozornění, že notebook byl již použitý – OPRAVOVANÝ.
NB Lenovo ThinkPad EDGE E531 15,6"/i5-3230M/4GB/500GB/IntelHD/DOS
Výměna notebooku za nový kus.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost vyplývající ze zákona o ochraně spotřebitele předem zřetelně upozornit spotřebitele na skutečnost, že se jedná o prodej použitého zboží. Jinak se má za to, že zboží je nové. Dodání použitého zboží v takovém případě znamená tzv. nesplněnou jakost při převzetí, kdy by měl prodávající při zamítnutí reklamace prokázat dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, že dodané zboží bylo při převzetí nové. V opačném případě má spotřebitel právo na dodání nové věci.
Dobrý den pane Veselý,
zboží bylo dle sériového čísla prodáno jako nové, nikoliv jako použité. Reklamace byla zamítnuta autorizovaným servisem.
Stanovisko CZC.CZ zůstává stejné.
Děkuji za pochopení.
Lukáš Boček
Vedoucí reklamací
Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.