Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4035Neuznání reklamace Notebooku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.08.2014, před 10 lety

Vojtěch Veselý

Znění stížnosti

V době objednávání jsem byl na pracovní cestě. Ta se nečekaně protáhla. Po příjezdu jsem zjistil skutečnost, že notebook není nový, jak obchod CZC tvrdí, ale již opravovaný. Neprodleně jsem zašel notebook reklamovat. Reklamace nebyla uznána.

Když notebook přišel z reklamace, vyjádření technika bylo, že s notebookem bylo již manipulováno. Stejně jak jsem uvedl v reklamačním protokolu v popisu závady. Tím říkám, že mi byl prodán již použitý notebook, bez jakéhokoli upozornění, že notebook byl již použitý – OPRAVOVANÝ.


Produkt

NB Lenovo ThinkPad EDGE E531 15,6"/i5-3230M/4GB/500GB/IntelHD/DOS


Požadované řešení

Výměna notebooku za nový kus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.8.2014 11:45, před 10 lety

Prodávající má povinnost vyplývající ze zákona o ochraně spotřebitele předem zřetelně upozornit spotřebitele na skutečnost, že se jedná o prodej použitého zboží. Jinak se má za to, že zboží je nové. Dodání použitého zboží v takovém případě znamená tzv. nesplněnou jakost při převzetí, kdy by měl prodávající při zamítnutí reklamace prokázat dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku, že dodané zboží bylo při převzetí nové. V opačném případě má spotřebitel právo na dodání nové věci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
20.8.2014 15:56, před 10 lety

Dobrý den pane Veselý,

zboží bylo dle sériového čísla prodáno jako nové, nikoliv jako použité. Reklamace byla zamítnuta autorizovaným servisem.

Stanovisko CZC.CZ zůstává stejné.

Děkuji za pochopení.

Lukáš Boček
Vedoucí reklamací

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2014 14:24, před 10 lety

Stížnost uzavíráme z důvodu dlouhodobé nereakce spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.